Avatar billede ntmaniac Nybegynder
13. november 2000 - 23:32 Der er 10 kommentarer

Dropdown menu

Jeg skal bruge en menu der virker på samme måde som den her:

http://www.nttech.dk/menu/menu.htm

Mit problem er nu at når jeg med den menu har placeret den med mine koordinater til F.eks. 1024*768 og man går ind på den med en anden opløsning, passer den ikke mere. Jeg har brug for en menu som jeg kan placere (derfor poster jeg den i javascript)
Håber en eller anden kender et sted jeg kan finde en sådan menu, eller du kan kode den for mig.
Avatar billede keysersoze Guru
13. november 2000 - 23:37 #1
nu ved jeg ikke præcis hvad du søger... men i stedet for at hugge en masse links fra andre vil jeg i stedet give et råd:

brug søg-funktionen ude til venstre - søg efter \"menu som TV2\" og du finder med garanti noget du kan bruge!
Avatar billede codebase Praktikant
13. november 2000 - 23:41 #2
se osse: www.script.dk

Avatar billede Jman Praktikant
14. november 2000 - 08:56 #4
Avatar billede power Nybegynder
14. november 2000 - 09:38 #5
Her Findes mange muligheder :0)

Example 1 - With the menu in a top frame and borders all topmenus different width.
Example 2 - With the menu in a right frame.
Example 3 - With the menu in a left frame and borders.
Example 4 - With the menu in a bottom frame and borders.
Example 5 - Top frame, placed and sized in %.
Example 6 - Top frame, centered on page and different placement of submenus.
Example 7 - Left frame, transparent.

Klik ind på denne Link :

http://www.bratta.com/dhtml/scripts.asp?url=scripts/scripts.asp?id=33

Hvis du ikke får det til at virke så skriv en mail til hansen@mail.dk - så finder vi en løsning

Mvh Henrik Hansen :0)

Avatar billede hypergrafx Nybegynder
15. november 2000 - 11:37 #6
Prøv denne adresse:

http://www.brainjar.com/dhtml/menus.html

Her er nogle dejlige dropdown-menuer med vejl. til.

Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. marts 2001 - 11:05 #7
Er det ved at være lukketid?
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 13:02 #8
jeg har en RIGTIG fed menu..jeg kan maile den til dig
Avatar billede skovenborg Nybegynder
30. august 2001 - 19:20 #9
Hvis du angiver placeringen i pixels bliver de forskellige men prøv i stedet i procent eller alignment.
Avatar billede ja-ole Nybegynder
13. marts 2004 - 02:59 #10
Din side kan ikke vises, derfor kan jeg ikke se din menu.
Men, hvis problemet er at menuen flytter sig, når du skifter opløsning,
og den er placeret med stylesheet - absolute positionering, kan du prøve at ændre dette til relative eller static positionering.