Avatar billede staqo Nybegynder
24. marts 2003 - 15:54 Der er 8 kommentarer

PC genstarter automatisk i windows XP Pro

Min PC genstarter lige pludselig i automatisk i windows XP Pro. Når jeg sidder og arbejder genstarter den bare lige pludselig. Jeg har været i kontrolpanel og og fjernet flueben i automatisk genstart ved fejl.
Hvad kan der være galt ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. marts 2003 - 15:55 #1
Måske den bliver for varm? Ved du hvad den bliver? ellers kan du prøve at hente www.hmonitor.com og se.
Avatar billede staqo Nybegynder
24. marts 2003 - 16:06 #2
Den skriver CPU2 er rød 77 grader...
Jeg har lige fået min PC opgraderet nyt bundkort + køler + processor !
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. marts 2003 - 16:10 #3
Hvilken boks er det? hmonitor har det med at bytte om på teksten... så hvis du vil skriv hvad der står i boks 1, 2 og 3:) Men 77 grader er meget, hvad er det for en cpu og køler? og bruger du kølerpasta?
Avatar billede staqo Nybegynder
24. marts 2003 - 16:20 #4
Har åbnet for kabinet, og temperaturen faldt til 67 grader pt.
Bundkort Soltek SL-75DRV + CPU AMD ATHLON 2000+
Strømforsyning Power-FS-3 HEC 300W Ultra Silent. Nej jeg bruger ikke kølepasta. nr. 3 boks i øverste række.
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. marts 2003 - 16:22 #5
Men prøv at gå ind i bios og se om den er sat til at lukke ned ved 80 grader. Genstarter den lige så meget efter du har taget siden af?
Avatar billede staqo Nybegynder
24. marts 2003 - 16:56 #6
I Bios er den disabled, nej nu genstarter den ikke mere efter jeg har åbnet kabinettet !!
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. marts 2003 - 16:58 #7
Jeg er ret sikker på det er pga. varmen, måske du skulle prøve at anskaffe dig noget kølepasta(det kan sænke med op til 15 grader) koter 63kr http://www.studiedata.dk/product.asp?product=347&page=1 og virker perfekt.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
24. marts 2003 - 16:59 #8
Du skal bruge kølepasta.....