Avatar billede mindreklog Nybegynder
24. marts 2003 - 14:52 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

søger inspiration til plaket

Hey, jeg har før oprettet et spørgsmål omkring oprettelse af en plakat...

Desværre blev denne, udarbejdet af Tarik, ikke godkendt af bestyrelsen...

Plakaten skal bruges til en tennis turnering til sommer - i bestemmer selv baggrund og udformning -tekst behøver I ikke at tænke på, men må selvfølgelig gerne rent grafisk vise hvor I kunne tænke jer teksten henne...

Jeg ved godt det er under katagorien inspiration, men hvis plakaten falder i min smag - kan jeg ikke love at jeg vil benytte det - håber det er ok...
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2003 - 15:13 #1
Var der noget specielt de ikke kunne li? Eller var det slet ikke sagen?

MVH
-Tarik
Avatar billede nocol Nybegynder
24. marts 2003 - 15:26 #2
Det var selve baggrunden - synes ikke det med stenen var godt og tennisbanen lignede ikke en grusbane...Så jeg er på udkig efter en anden baggrund....
Avatar billede mindreklog Nybegynder
24. marts 2003 - 15:42 #3
hej Nocol - sjovt at du går ind og svare på mit spørgsmål - nu ved jeg da hvem du er...

Tarik - ja - det er som nocol skriver...baggrunden skal ændres
Avatar billede mindreklog Nybegynder
25. marts 2003 - 18:17 #4
Hej Tarik

VIl du give det et nyt forsøg?

Og alle andre er også velkommen til at forsøge...Mangler virkelig hjælp...
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 20:31 #5
Jeg kikker på det... ved bare ikke lige hvornår....  Men skal nok :-)
Avatar billede mindreklog Nybegynder
30. marts 2003 - 14:18 #6
Lyder godt...

Håber snart at se noget fra dig ;), da jeg lige har brændt min harddisk af ved eb fejl og derfor ikke har mit eget udkast mere....LORT
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2003 - 21:25 #7
hey... jeg har lige prøvet at bikse noget sammen.....
--------------------------------
http://www.vagadesign.dk/tennis/
--------------------------------
Avatar billede mindreklog Nybegynder
01. april 2003 - 17:06 #8
Det er helt kanon....Hvis det er ok meddig vil jeg meget gerne benytte det..?
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2003 - 17:57 #9
Du vil godt have det i illustrator ik?
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2003 - 17:17 #10
???
Avatar billede mindreklog Nybegynder
04. april 2003 - 12:37 #11
Jo meget gerne - også så det er muligt at redigere på teksten på trøjen af spilleren osv...

Mange mange tak
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2003 - 10:31 #12
Hej, jeg skal lige samle skrifttyperne, dem skal du også have med hvis du skal kunne redigere i teksten, ved ikke om jeg få tid til det iaften men jeg prøver..... mvh Tarik
Avatar billede mindreklog Nybegynder
07. april 2003 - 19:44 #13
Hej, lyder godt....Glæder mig til at modtage det - husk at jeg kun har Illu...9..
Avatar billede mindreklog Nybegynder
07. april 2003 - 19:49 #14
Hej igen - hvis det er muligt at lave den lidt længere - altså så bunden bliver hevet lidt? - så der kommer mere af spilleren med og mere plads til at skrive informationer?
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2003 - 08:22 #15
Kikker på det...
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2003 - 22:35 #16
Nu er den blivet lidt størrre, jeg vil blive meget glad for, hvis du ikke slettede mit logo...

----------------------------
www.vagadesign.dk/tennis.zip
----------------------------

MVH
Tarik
Avatar billede mindreklog Nybegynder
21. april 2003 - 18:37 #17
Hey, lige et par enkelte ændringer hvis det er muligt - kan du evt. lave banen i rød?

Ved du hvad for en skriftype man skal vælge for at fonten ikke bliver forringet når man laver det til PDF?

Hvad skal man gøre når man skal have lavet plakater hos en trykker - skal man gemme det i en bestemt format i illustrator eller går man bare ned med det på en fil?
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 08:51 #18
hej, lige nu kan jeg ikke en skid, min computer er gået død, og jeg har bare ikke energi til at lave den!

Mht. trykker, så tro jeg at det er helt fint hvis du kommer med en illustrator fil, du skal også huske skrifttyper! Hvad vil du med en PDF fil?
Avatar billede mindreklog Nybegynder
23. april 2003 - 16:46 #19
mht. til pdf: jeg skal sende en pdf-fil af plakaten til alle de tennisklubber som jeg har email på - det sparer os nogle penge...

Hvordan laver man et @ i illustrator?
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 20:32 #20
Hvad mener du?, "Alt Gr + 2" = @.........
Avatar billede mindreklog Nybegynder
25. april 2003 - 09:34 #21
Nej, det virker ikke....
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2003 - 11:24 #22
Det virker alstå fint på i min illustrator, men prøv, "Ctrl + Alt + 2".... Ellers klik på Type>Check Spelling>Language.... og vælg dansk....
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2003 - 14:47 #23
virker det?
Avatar billede mindreklog Nybegynder
19. november 2003 - 23:13 #24
jeg mangler et svar fra dig - så jeg kan give dig point - plakaten blev iøvrigt godt modtaget og skabte en masse pæn omtale - tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2003 - 16:46 #25
jamen det er jeg da glad for at høre.... du kan bare skirve til mig på tarik@vagadesign.dk
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2003 - 16:47 #26
-hvis du skal have hjælp en anden gang.....