Avatar billede bigo Nybegynder
13. november 2000 - 21:43 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

No Scrolling i Netscape

<FRAMESET FRAMEBORDER=\"0\" FRAMESPACING=\"0\" BORDER=\"0\" ROWS=\"90,*\" COLS=\"100%\">
    <FRAMESET COLS=\"150,*\">
        <FRAME SRC=\"logo.htm\" NAME=\"logo\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" scrolling=\"NO\" frameborder=\"no\">
        <FRAME SRC=\"info_top.html\" NAME=\"info\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" scrolling=\"NO\" frameborder=\"no\">
    </FRAMESET>
    <FRAMESET COLS=\"150,*\">
        <FRAME SRC=\"indhold.htm\" NAME=\"indhold\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" scrolling=\"NO\" frameborder=\"no\">
        <FRAME SRC=\"velkomst.htm\" NAME=\"body\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" scrolling=\"AUTO\" frameborder=\"no\">
    </FRAMESET>
</HTML>

Siger det jer noget.. jeg kan ikke få scroll bars frem i Netscap 4+ ??!!!
Avatar billede codebase Praktikant
13. november 2000 - 21:47 #1
scrolling=\"NO\"

???
prøv scrolling=\"AUTO\"
Avatar billede bigo Nybegynder
13. november 2000 - 22:13 #2
Sorry. tager lige point tilbage.. (;_)
Avatar billede codebase Praktikant
13. november 2000 - 22:21 #3
????? var det ikke rigtigt mit svar eller hva\' ???
Avatar billede shags Nybegynder
16. november 2000 - 22:36 #4
scrolling=\"NO\" beyyder jo at du gemmer scollbaren hvis du nu satte dem til enten auto(matisk at komme frem) eller yes så de var der hele tiden ville det nok virke.

//////
Avatar billede bigo Nybegynder
16. november 2000 - 23:09 #5
Det er mig der er en idiot. Sorry.

Jeg havde to html filer der indeholdt det samme - med undtagelse af at den ene havde scroll=no i. og det er jo ikke smart når det er den der bruges men den anden der skulle bruges.. forvirret?! nope.. Jeg har været den dumme..