Avatar billede jmguti Nybegynder
24. marts 2003 - 01:33 Der er 15 kommentarer

Kan ikke åbne mpg filer med AVIPreview

Jeg bruger programmet AVIPreview til at se kvaliteten af de film jeg downloader inden de er hentet helt ned. Men jeg kan ikke åbne mpg filer. Er det fordi programmet bare ikke kan det eller mangler jeg et codec eller noget i den stil og i så fald hvor kan jeg finde det?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
24. marts 2003 - 01:39 #1
Mener bestemt, at avipreview ikke kan afspille mpeg-filer... Kan det i hvert fald heller ikke hos mig! Men lad os da vente og se om det måske kan lade sig gøre alligevel :o)
Avatar billede jmguti Nybegynder
24. marts 2003 - 01:53 #2
Det ligger jo desværre lidt i navnet (AVIPriview) at det ikke afspiller mpg filer. Er bare træt af at bruge tid på film med dårlig kvalitet eller film med titler omdøbt af spasmagere. Men lad os se. Vi er blandt eksperter.
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 01:56 #3
http://www.avipreview.com/avipreview.htm
Preview AVI, divX, MPG, MPEG and VideoCD files without interruption of the download process
Avatar billede jmguti Nybegynder
24. marts 2003 - 02:06 #4
Har prøvet at følge linket, men fungerer stadig ikke.
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 02:10 #5
Hmm, det vil jo så sige at programmøren og hans side lyver, jamen det er da osse ok!?
Avatar billede nfestd Nybegynder
24. marts 2003 - 05:14 #6
mpeg filer kan jo for det meste previewes hvis man aborter og resume bagefter... ikke fordi det er særlig smart, men det er da noget ;d
Avatar billede jifr Nybegynder
28. marts 2003 - 08:14 #7
Der ligger codecs inde på VCDhelper.dk
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
28. marts 2003 - 12:56 #8
Den side er forresten under opdatering lige for øjeblikket :o) Deres download-sektion fungerer i hvert fald ikke - endnu!
Avatar billede jifr Nybegynder
28. marts 2003 - 15:23 #9
Jo den fungere alle deres downloads ligger under deres forum. Her ligger der både programmer og codecs
Avatar billede pondo Nybegynder
23. april 2003 - 15:48 #10
Du skal bare åbne dem i virtual dub... men husk at lave en kopi af den fil du vil checke og smid den kopi ind i virtual dub og programmet retter index filen automatisk og filmen er klar til at vises!!

Pondo and out
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
23. april 2003 - 15:56 #11
Download VideoLan fra http://www.videolan.org/ ... Fuldstændig det samme som avipreview, men kan tage både avi og mpeg filer.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
23. april 2003 - 15:57 #12
og nej .. avipreview kan ikke tage mpeg filer.
Avatar billede popsy Novice
23. april 2003 - 16:19 #13
birgittejensen> Key Benefits
Preview AVI, divX, MPG, MPEG and VideoCD files without interruption of the download process

Ovenstående er citat fra deres egen side, men igen....de lyver selvfølgelig da, naturligvis ved de ikke hvad deres eget produkt er beregnet til! :-/
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
23. april 2003 - 16:25 #14
Det eneste jeg ved popsy er, at når jeg prøver at åbne mpg og mpeg filer med avipreview, så får jeg at vide, at det kan man ikke. Jeg bruger mest avipreview til mine film, men må "ty til" VideoLan, når jeg skal previewe mpg/mpeg filer
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:57 #15
Lukketid?