Avatar billede ph1 Nybegynder
22. marts 2003 - 01:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opsætning af wireless lan for dummies

Hej, jeg har siddet og pillet rundt med mit nye access point, et cisco aironet 340, og et pcmcia kort, zyxel air100. jeg kan se at access pointet kan se kortet, men jeg kan ikke få kortet til at se access pointet, det melder bare at der ikke er hul igennem (skæg nok, windows siger at kablet er afbrudt, det var jo det der var ideen )=)
hvad gør jeg nu?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. marts 2003 - 02:11 #1
Har selv siddet 10 timer med samme problem og kunne ikke forstå hvad der var galt. Gik ind og fik et andet kort af andet mærke og så tog det under 5 min. at få alt til at virker.
Jeg blev bare ved og ved for det skulle jo virke, men det var altså skønne spildte kræfter. Tror at du har samme problem, for de kan og skal virke i løbet at få min.
Avatar billede ph1 Nybegynder
22. marts 2003 - 03:13 #2
systemet har kørt fejlfrit på en anden maskine, jeg skal bare have access pointet til at autoriserer mit kort, så det kan connecte
Avatar billede ph1 Nybegynder
22. marts 2003 - 14:16 #3
Jeg har funet løsningen
Avatar billede aovergaard Nybegynder
22. marts 2003 - 21:55 #4
Og hvad var så løsningen, det kan jo være at andre søger på dit spørgsmål og forventer at der også ligger et svar ;-)
Avatar billede ph1 Nybegynder
23. marts 2003 - 09:53 #5
løsningen var at gå ind og ændre netværk til open, måden accesspointet kørte enkryption på kunne jeg ikke få til at virke med kortet
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. marts 2003 - 21:53 #6
Ok, Du må selv ligge et svar og acceptere det så spørgsmålet kan lukkes. Godt du fandt fejlen.
Avatar billede ph1 Nybegynder
07. september 2005 - 11:28 #7
lukning af spørgsmål