Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. november 2000 - 12:35 Der er 14 kommentarer og
5 løsninger

Sikkert webhotel

Hejsa.

Jeg er af forskellige grunde ret træt af mit nuværende webhotel (ingen navne nævnes).

Der er mail.support, men der svares tit ikke på henvendelser. Derudover har jeg en ret begrundet mistanke om at der har været hackere på serverne.

Jeg er derfor blevet ret interesseret i at skifte webhotel.

Kan I anbefale nogen eller evt. give mig et godt tilbud?

Jeg har 2 domænenavne, der skal pege på 2 forskellige sites. Det ene skal bare have 5MB og understøtte ASP.

Det andet må gerne være lidt større (eller med mulighed for udbyggelse).

Det er vigtigt for mig at der er høj sikkerhed på serverne, samt en rimelig form for support.

nil.dk
Avatar billede disky Nybegynder
13. november 2000 - 12:38 #1
www.azero.dk

Det emst seriøse webhotel jeg har haft fat i endnu.

Hilsen Søren
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. november 2000 - 12:39 #2
Avatar billede limemedia Nybegynder
13. november 2000 - 12:39 #3
jeg bruger CommuniTech.net i USA... Jeg har kun oplevet positive ting med dem...
Avatar billede keysersoze Guru
13. november 2000 - 12:57 #4
www.NetSite.dk - det bedste jeg har haft... god hastighed - god support - alt

i øjeblikket dog enkelte problemer pga. en flytning fra en landsdel til en anden
Avatar billede superole Nybegynder
13. november 2000 - 13:06 #5
Jeg kan kun tilslutte mig disky, jeg har også et webhotel hos azero.dk Det er billigt, sammenlignet med havd man får for pengene, og der er en skide god support.....
Avatar billede blood Nybegynder
13. november 2000 - 13:07 #6
Jeg har brugt teledanmark i snart 1 år nu

jeg har ALDRIG været ude for at serveren har været nede/hackte eller andre ting
den er MEGET hurtig og MEGET stabil

de er nok lidt dyer end normalt med de er osså det vær
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. november 2000 - 13:09 #7
Jeg hælder lige nu til azero, men vil lige se hvad der dukker op.

Jeg vil i hvert fald have noget, der ikke står hjemme i en eller anden knægts lejlighed...

Og Tele$$ er vist at skyde over målet...
Avatar billede blood Nybegynder
13. november 2000 - 13:12 #8
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. november 2000 - 15:29 #9
Jeg kan se at \"han\" ikke har været her endnu men hvad med www.web-sale.dk :)

Er der nogen der kan finde ud af at tyde teledk\'s priser? Jeg kan personlig aldrig få andet end helt sindsyge beløb ud af det ;) Og hvad er en \"multihost\" ?
Avatar billede online Nybegynder
15. november 2000 - 14:09 #10
Du skal ik vælge Azero.dk, den går ned mange gange om ugen...du skal helst vælge Netsite.dk
Avatar billede fico Nybegynder
15. november 2000 - 14:12 #11
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. november 2000 - 14:24 #12
fico >> kan du fortælle mig mere om zipnet?

Er de i familie med StruerNet ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2000 - 14:54 #13
Kan naturligvis anbefale det samme som tommyf :)
Avatar billede backonfix Nybegynder
18. november 2000 - 20:19 #14
jeg vil helt klart anbefale dig www.scannet.dk det er moske ikke det biligste men det hurtigste og det sikreste og det bedste og mest klalitet

se det på: http://www.scannet.dk/WebHotel.asp

med venlig hilsen jonas bruhn
Avatar billede fico Nybegynder
19. november 2000 - 20:05 #15
Ja, zipnet er det samme som StruerNet !
Men tag det roligt det er ikke lige som ViborgNet.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
20. november 2000 - 10:26 #16
Hvad er der med ViborgNet ??
Avatar billede nil.dk Nybegynder
23. november 2000 - 02:00 #17
Ups, sorry bacardil.. jeg missede dig på listen.. overlever du, eller vil du have 6 points ? ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. november 2000 - 01:51 #18
nil.dk> Naturligvis vil jeg have de 6 point... ;o)

Ej, det er iorden dem kan jeg få i et andet spm.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
27. november 2000 - 08:07 #19