Avatar billede sansalvador Nybegynder
20. marts 2003 - 20:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' ???

Warning: Host '212.130.22.187' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /var/www/rc-nyt.dk/public_html/sql.php on line 12

Dette er fejlmeddelsen jeg har fået...

linie 12 er mysql_connect("$server","$bruger","$kodeord")

Hvordan skal jeg skrive flush-hosts?
Avatar billede maniacdog Nybegynder
20. marts 2003 - 20:30 #1
Connect til din db og så derfra kan du læse lidt her :)

http://www2.yo-linux.com/cgi-bin/man.cgi?topic=mysqladmin
Avatar billede maniacdog Nybegynder
20. marts 2003 - 20:31 #2
Avatar billede maniacdog Nybegynder
20. marts 2003 - 20:33 #3
Men fejlen kunne måske være opstået pga. klienterne ikke lukker din mySQL forbindelse efter de har udført deres query.
Avatar billede sansalvador Nybegynder
20. marts 2003 - 22:35 #4
Kan ikke .... db'en ligger hos www.web10.dk . ... fejlen kan på www.rc-nyt.dk
Avatar billede Jacob A Nybegynder
21. marts 2003 - 23:13 #5
hmm... hvis det kan være en trøst, så har jeg også lidt under at web10 har leget i sandkassen de sidste par uger - nøjagtig samme fejl adskillige gange.

Ikke lige et sted at placere dit webhotel for tiden.... :-(