Avatar billede crash_and_burn Nybegynder
20. marts 2003 - 20:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning

Hey.
Jeg har lagt mærke til et stik på en ATX stømforsyning.
Alle har dem, og jeg har længe vist det var der. Men nu har jeg sku fundet det sted det skal være.
Jeg har skiftet bundkort for ikke så lang tid siden, og det gamle havde ikke det stik, så jeg var holdt op med at lede efter det. Det er magen til det normale strøm stik til bundkortet, bare kun med 4 stik istedet for.
Ved ikke om det er et dumt spørgesmål. Men hvad er det til..??? :-))
Avatar billede domino191 Nybegynder
20. marts 2003 - 20:11 #1
Det er formentlig ikke et Intel system du har. Nogle af de ekstra ledninger er til INTEL-systemet alene
Avatar billede crash_and_burn Nybegynder
20. marts 2003 - 20:12 #2
Jo det er så...Intel P4 2.0 med et MSI 845i pro2

Hvad gør den..???
Avatar billede domino191 Nybegynder
20. marts 2003 - 20:13 #3
OK. så er det ikke mit bord.  Håber du får svaret  :-D
Avatar billede crash_and_burn Nybegynder
20. marts 2003 - 20:14 #4
He he..Ok
Avatar billede crash_and_burn Nybegynder
20. marts 2003 - 20:35 #5
HEY...HJÆLP!!!
Avatar billede diamant Nybegynder
21. marts 2003 - 12:57 #6
Det er en secondere strømforsygning ledning. Det giver mere strøm til bundkortet uden at delast de normale. Du må gerne bruge den, det skal sikre at dit bundkorte bliver mere stabil!