Avatar billede cortz Nybegynder
20. marts 2003 - 18:06 Der er 9 kommentarer

Højtalere til computer

Hej eksperter jeg ville bare gerne vide hvilke stik jeg skal spørge efter hvis jeg skal koble mine sterio anlægs højtalere til computeren???
Avatar billede fromsej Praktikant
20. marts 2003 - 19:41 #1
Du skal bruge et mini-jack til phono stik , så skal du forbinde dit lydkorts lineout med din forstærkers AUX eller Tape in eller CDplayer.
Avatar billede c-holst Novice
20. marts 2003 - 20:30 #2
ja eller på en sony reciever tv/video, det virker godt, og man kan jo få fed lyd fra anlægget, mens man ser film på sit gamle monofjernsyn, via tv-out. altså en adapter og et audiokabel
Avatar billede c-holst Novice
27. marts 2003 - 21:17 #3
mon ikke du skulle få delt nogle af dine 1220 point ud til dem der har hjulpet dig. det er ret velanset her inde!
Avatar billede fromsej Praktikant
27. marts 2003 - 21:25 #4
c-holst>>Det er så en mere til listen*G*
Avatar billede vest7 Nybegynder
27. marts 2003 - 21:28 #5
når jeg høre musik bruger jeg bare et audio kabel.. det har et stik der går ind i mit lydkort, to i den anden ende som går over i aux på stero andlægget..
Avatar billede c-holst Novice
18. april 2003 - 09:30 #6
lukketid
Avatar billede c-holst Novice
25. april 2003 - 21:04 #7
endnu en uge er gået...lukker du ikke lige
Avatar billede fcs Novice
15. maj 2003 - 23:10 #8
Ingen reaktion omkring hans åbne spørgsmål - deaktivering

FCS/Coadmin
Avatar billede rechain Nybegynder
02. april 2004 - 10:24 #9
Hey...jeg har et surround anlæg fra Sony, som ser sådan her ud:
http://www.noav.com/sony/sony_images/ht1700d.gif

Men skal rigtig Dolby Digital lyd, så jeg køber et kabel til min Xbox:
http://www.gamebits.dk/images/xbox-rgb_optical%20copy.jpg

Det kabel sætter jeg som normalt, fra Xbox (igennem Multi Selectoren) og den går videre til tv'et...
Køber/finder ledninger til at koble Surround Recieveren til de stik der er på boksen.
Så er den rigtige Xbox Dolby 5.1 Lyd der...så mangler jeg min pc...

(Så jeg kan høre musik fra min pc, ud til mit sony anlæg)
Jeg har et Soundblaster Live 5.1 Lydkort, og der finder jeg (hvafor et kabel?!?)
Hmm...og forbinder pc til et sted på recieveren...

/Rechain