Avatar billede bailey Nybegynder
20. marts 2003 - 11:46 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Avi recorder

Hejsa alle sammen

Jeg er på udkig efter et lille program, jeg brugte helt tilbage i 96.

Programmet var i sig selv rimeligt simpelt, det eneste programmet gjorde var at optage alt, hvad man lavede i Windows og så gemte programmet, det optaget i en avi-fil.

Håber der er nogen der kender det eller kender noget tilsvarende c",)
Avatar billede geforce3 Praktikant
20. marts 2003 - 11:48 #1
SnagIT er ritgig godt:)
http://download.com.com/3000-2192-10173235.html?tag=lst-0-1 gratis i 30 dage
Ellers skulle der også være noget på http://www.epsys.com.sg/techsmith_camtasia.htm
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. marts 2003 - 11:48 #2
var det mon snag-it ?!
www.google.com
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
20. marts 2003 - 11:49 #3
aaaargh 6 sekunder *G*
Avatar billede bailey Nybegynder
20. marts 2003 - 11:50 #5
hejsa igen.

Undskyld, for indlægget...
Næste gang burde jeg nok, søge forummet igennem for svar, inden jeg opretter et selv c",)
Avatar billede bailey Nybegynder
20. marts 2003 - 11:52 #6
Okey, det gik stærkt med nogen svar.

Jeg havde kun lige nået at spørge :o)

Tak, for hjælpen og links c",)
Avatar billede bailey Nybegynder
20. marts 2003 - 11:57 #7
geforce3 du kom først og med nogen gode links på ingen tid, så du får 40 points.

metal hansen du kom lidt for sent, desværre ;o) - du får 10 points.

Endnu en gang tak for hjælpen til jer begge !!!