Avatar billede r9 Nybegynder
20. marts 2003 - 11:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

FlexRate på flere PC'er?

Jeg har Stofanet FlexRate via et COM21 kabelmodem.
(IKKE family-opkobling).

Jeg vil gerne bruge internet'et på flere pc'er.

Kan jeg blot sætte 2 netværkskort i den PC som er tilknyttet COM21 modemet, og på den måde "dele internet-forbindelsen" med PC nr. 2?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2003 - 11:37 #1
Jo det kan man sagtens, men kræver det ikke family abb. ??
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
20. marts 2003 - 11:49 #2
Hej R9

Du kan osse investerer 500kr på en router ..så er routeren det eneste "man" kan se udefra ..så kan du koble 4 pcèr på hvis du har lyst ..og så er det jo op til din egen samvittighed om Stofa skal have sine 25kr om måneden eller ej.
MVH ExNatteRavnen
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2003 - 12:00 #3
hvis du har flexrate og du vil have internet på flere maskiner, SKAL du have et familie abonnement, ellers overtræder du stofanets vedtægter, og eksperten.dk kan/må være med til at overtræde en internetudbyders vedtægter.
Avatar billede r9 Nybegynder
20. marts 2003 - 12:21 #4
john_stigers:

Har du documentation på at det står i stofanet's vedtægter?
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2003 - 12:47 #5
Citat fra http://www.stofa.dk/stofanet/aftalevilkaar.html nummer 5.3:
"Tilslutningen må kun anvendes til én pc, med mindre abonnenten har indgået skriftlig aftale med Telia Stofa om en anden tilslutning"

Vi har haft det oppe ca. 150 gange før, og det bliver det ikke mere lovligt af!!

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
20. marts 2003 - 12:48 #6
og den skriftlige aftale hedder "family-abonnement":-)

/J
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2003 - 13:00 #7
og den skriftlige aftale er underskriften på familie abonnementet.
Avatar billede r9 Nybegynder
20. marts 2003 - 14:01 #8
lukker
Avatar billede bigbucks Nybegynder
14. april 2003 - 08:36 #9
John_stigers> Get a life...
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. april 2003 - 08:51 #10
bigbucks>> Det handler ikke om at have et liv, men om at have et forum, som ikke bliver forbundet med ulovligheder som fildeling, DVD ripning og overtrædelser af ISP aftaler.
Der er nogen, som bruger dette forum til mere seriøse formål end andre, og derfor ikke ønsker at det bliver lukket af IDG "fordi det skader deres forretning"...

/J
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2003 - 20:32 #11
bigbucks> rend mig!