Avatar billede thewisehero Nybegynder
19. marts 2003 - 22:03 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvor udover scrip.dk kan man vise sine Script

Jeg vil gerne have dette scrit vist flere steder

Lav en HTML TableMenu med dette PHP Scripthttp://mikael.kyed.com/script/lavmenu.php

Stederne skal absolut være Danske
Point gives til den der gives flest steder inden 1/4-2003

Jeg er også modtagelig over for ris/ros og ideer
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:05 #1
Avatar billede schaefner Juniormester
19. marts 2003 - 22:05 #2
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. marts 2003 - 22:06 #3
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:08 #4
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:09 #5
Avatar billede sukos Juniormester
19. marts 2003 - 22:11 #6
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:11 #7
Avatar billede sukos Juniormester
19. marts 2003 - 22:12 #8
mere præcist:
http://www.showsource.dk/php/add_script.php

omend koden IKKE vises, men dit script kan downloades
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:12 #9
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:13 #10
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:13 #11
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:14 #12
Avatar billede sqren Nybegynder
19. marts 2003 - 22:16 #13
ej ups. Jeg har vist lavet noget lort og bare overspammet. Jeg tror der er mange af mine forslag der ikke duer. Undskyld!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. marts 2003 - 22:17 #14
Er der en der er i point mangel her? ;-)
Avatar billede olebole Juniormester
19. marts 2003 - 23:33 #15
<ole>

Skal du offentliggøre kode, skal du sørge for at skrive nogenlunde valid kode. Det, du har skrevet er noget frygtelig vrøvl, der intet har med HTML at gøre.

1. Du kan aldrig have en href i en <td>.

2. Når man angiver en hex-farve, hører der et hash-mark til: #ff0000.

3. Du afslutter ikke din form.

Du bør i øvrigt beslutte dig til, om du skriver lowercase eller uppercase tags.

Nu er jeg ikke én, der er kendt for at pakke folk ind i vat og bomuld, så jeg vil tillade mig at udtrykke stor undren over, hvorfor det ikke er nær så attraktivt at lære et håndværk ordentligt - som det åbenbart er at føre sig frem med skodkoder ...?!??!!!
Tag dog at lære det mest grundlæggende, så du kan pushe nogle brugbare koder i stedet for at sprede ubrugeligt møg som dette.
Du lokker sagesløse på vildspor i stedet for at hjælpe dem.

/mvh
</bole>
Avatar billede thewisehero Nybegynder
20. marts 2003 - 00:09 #16
har sat </form> og # i .. hvad gør at man ikke kan bruge tablen til href ??
og olebole .. jeg syntes da jeg er kommet langt alene på mindre en 1 år og ja jeg bør nok lærer noget af det grundlæggende i php.
øvelse gør mester og få det lært vil helt sikkert komme når men har interessen + ihærdigheden for at lærer det ..
Mikael..
Avatar billede olebole Juniormester
20. marts 2003 - 00:30 #17
Ja, du er kommet langt, men lægger man sine script ud på nettet til download, bør de være perfekte - ellers skader de mere end de gavner.

<td>'er kan ikke have en href ... det er en tabel-celle - ikke et link. Hvorfor det er sådan? Fordi sådan er HTML-standarden  :)
/mvh