Avatar billede jena Nybegynder
19. marts 2003 - 18:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

program til at batch komprimere mpg til avi

skal kunne bruge codex som divx. må også gerne kunne konvertere fra andre formater som avi. mvh jens
Avatar billede themaster Nybegynder
19. marts 2003 - 18:44 #1
Avatar billede jena Nybegynder
19. marts 2003 - 18:48 #2
nej læs dog hvad jeg har skrevet skal ikke konvertere til mpeg men fra mpeg til avi.
Avatar billede themaster Nybegynder
19. marts 2003 - 20:13 #3
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. marts 2003 - 02:04 #4
Du kan faktisk bruge VirtualDub!! www.virtualdub.org

Start VirtualDub og hent din fil ind som normalt... Sæt dine indstillinger og vælg File->Save as AVI... og før du nu trykker OK sætter du lige et lille hak i Checkboxen i bunden. På min hedder den "Don't run this job now; add it to job control so I can run it in batch mode.", men den har vist set anderledes ud før...

Når du har tilføjet alle de du vil, vælger du bare File->Job control... Her fra vælger du start, og så kører det ellers!! :)

//hermandsen
Avatar billede jena Nybegynder
23. marts 2003 - 21:27 #5
Virtualdub er dejlig, og jeg plejer da altid at bruge den men hvis du skal konvertere 100+ filer kan det ikke bruges, da man skal ind og vælge hver eneste fil, åbne og gemme. tager allt for lang tid.
nogle andre forslag
Avatar billede hermandsen Juniormester
23. marts 2003 - 21:46 #6
Med VirtualDub! :)

File->Job control...
Edit->Process directory...

Kan kan måske hjælpe lidt! ;)

//hermandsen
Avatar billede jena Nybegynder
24. marts 2003 - 12:19 #7
takker
Avatar billede hermandsen Juniormester
24. marts 2003 - 12:31 #8
Velbekomme!! :)
Tak for point!
Avatar billede jena Nybegynder
24. marts 2003 - 12:56 #9
du skulle vel ikke vide hvad jeg kan gøre når virtualdub siger sync error! jeg ved godt at det er fejl i virdum og kan omgås med at tage lyd og video for sig og sætte dem sammen bagefter men besværligt!
Avatar billede hermandsen Juniormester
24. marts 2003 - 13:12 #10
Uhhhh, det er længe siden jeg har fået en Sync error-fejl...
Hvornår er det liiige den kommer?

Hvis det kun lige er ved en enkelt film, mener jeg at FlaskMPEG kan løse problemet (flaskmpeg.sf.net)!