Avatar billede laptoppen Nybegynder
19. marts 2003 - 17:59 Der er 12 kommentarer

Hvorfor er billedet i sort hvid???

Jeg har lige købe en bærbar og når jeg vil have skærmbilledet over på mit tv bliver det sort hvis og ikke i farver, hvordan fix'er jeg det??
Jeg bruger et SVHS kable til at få der over i tv'et?

HJÆLP
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. marts 2003 - 18:01 #1
Egneskaber for skærm>indstllinger>avanceret>valg af enhed> Husk at vælge Danmark Pal-G og "sammensat video-out" Har du de menuer?
Avatar billede laptoppen Nybegynder
19. marts 2003 - 18:06 #2
Nej det har jeg vist ikke... mit grafik kort er et Geforce2 Go
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. marts 2003 - 18:10 #3
Egneskaber for skærm>indstllinger>avanceret>geforce2>valg af enhed> Husk at vælge Danmark Pal-G og "sammensat video-out" Har du de menuer?
Den eller noget der ligner hvor du skifter mellem tv og pc?
Avatar billede laptoppen Nybegynder
19. marts 2003 - 18:17 #4
ja jeg har en menu hvor jeg kan vælge Danmark Pal-g
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. marts 2003 - 18:19 #5
Hvad med video outpotformat? Kan du sætte den til sammensat video out? og har du sat den til pal-g danmark?
Avatar billede laptoppen Nybegynder
19. marts 2003 - 18:35 #6
jeg kan ikke finde noget med sammensat video out!!!
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. marts 2003 - 18:37 #7
hmmm så ved jeg det ikke... og du har sat den på pal-g eller prøvet de andre.?.?
Avatar billede laptoppen Nybegynder
19. marts 2003 - 18:38 #8
jeg har prøvet Pal-g og pal-b
Avatar billede kenp Novice
19. marts 2003 - 22:12 #9
jeg har et forslag som hjalp hos mig, brug de ældre drivere fra nvidia, hvis det er dem du har på nu gerne 30.82

her til win2k og xp: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_30.82
og her til de andre win udgaver: http://www.nvidia.com/view.asp?IO=win9x_30.82

Det hjalp hos mig, så kom farverne nemlig med over på fjernsynet, det gjorde ikke hvis jeg brugte de nyeste.
Avatar billede mckillerman Nybegynder
20. marts 2003 - 12:45 #10
Sammensat hedder composite på engelsk, hvis det kan være til hjælp. Så er det ikke længere SVHS du skal have fat i men kablet med de gule stik. På Asus kort er der som regel både en SVHS og en phono(composite) udgang. Nu kender jeg desværre ikke dit kort.
Avatar billede drdreeper Nybegynder
21. marts 2003 - 21:30 #11
Du skal have fat i et Colorfix Ext. stik... Det koster for det meste ikke mere end en rund tyver... Det er en lille satan du stikker i dit grafikkort, og saa saetter du det andet kabel til... Meget enkelt
Avatar billede laptoppen Nybegynder
22. marts 2003 - 11:05 #12
drdreeper-> hvor kan jeg købe det? helst her på nettet!!!