Avatar billede jesspedersen Nybegynder
18. marts 2003 - 20:38 Der er 4 kommentarer

Videoredigering fra DVD,TV,digital box til computer.

Hej!

Jeg ville lige høre om man kan koble sin stationære DVD og en Vision digital box til computeren, hvis man køber et pinnacle DC10+ kort?

Jeg vil nemlig gerne have lagt nogle af mine gamle dvd-skiver ned på min computer og redigere lidt i dem. Herudover vil jeg gerne grabbe nogle fodbold kampe over vision digital boxen. Derudover vil jeg også gerne optage nogle sportskampe fra TV'et.

Er det nok med et DC10+ kort?

Eller hvad vil I anbefale?

Tak!

Mvh
Jess P.
Avatar billede themaster Nybegynder
18. marts 2003 - 22:00 #1
hvis du har TV-in på dit grafikkort kan du bare tilsutte der. så skal du ikke ud og købe tv-reciever til din computer.
Avatar billede themaster Nybegynder
18. marts 2003 - 22:02 #2
det ovenstående virker med tv, vision digital box og dvd-player. det virker med så og sige alt!!
Avatar billede jesspedersen Nybegynder
19. marts 2003 - 00:47 #3
jeg har et geforce 4. men kun med tv-out. Så det er ikke er ikke en mulighed.
Avatar billede jesspedersen Nybegynder
19. marts 2003 - 15:08 #4
Er der ikke nogen, som har et bud på dette?