Avatar billede henno Nybegynder
18. marts 2003 - 16:20 Der er 7 kommentarer

Kommunikationsbureau søger ASP/SQL programmør

DUO, som er et århusiansk beliggende kommunikationsbureau, søger erfaren ASP og SQL programmør på freelance/konsulentbasis til produktudvikling af webbaseret software. Opgaven lyder på at optimere et allerede eksisterende produkt til web.

Du kommer til at indgå i et lille, ungt og kreativt team og bestemmer selv om du vil arbejde in-house hos os eller om du vil arbejde hjemmefra.

Har dette vagt din interesse, så kontakt undertegnende på overballe@duoweb.dk eller telefon, 8613 9305.

Læs om DUO på www.duoweb.dk

--
De bedste hilsner/best regards

Henrik Overballe
Head of Development

DUO
Skolegade 27, 1. sal
DK-8000 Århus C

Tel: (+45) 8613 9305
Mail: overballe@duoweb.dk
Web: www.duoweb.dk
Avatar billede -master-d- Nybegynder
18. marts 2003 - 16:36 #1
Jeg ville da klart være interesseret, men når du skriver erfaren så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor erfaren skal man være?

Har selv 2 års erfaring med asp og sql.
Avatar billede disco_keld Nybegynder
18. marts 2003 - 17:04 #2
Hej henno! :-)

Mener du ikke ASP.NET?

Classic ASP 3.0 holder ikke mere......

Mvh

DK
Avatar billede keysersoze Guru
18. marts 2003 - 17:39 #3
Jeg ved ikke om det du søger en - eller flere - i dit nærområde eller det er ligegyldigt hvor i landet man befinder sig. Samtidig ved jeg heller ikke om det i søger er en "fuldtidsfreelancer" eller hvordan og hvorledes...

.. men jeg prøver i hvert fald; Jeg bor selv i Kbh og har fuldtidsarbejde som webudvikler men udover det arbejder jeg også en del freelance. Jeg kunne selvfølgelig så selvfølgelig give links til nogle af de sites jeg har lavet men vil gerne først lige høre om mulighederne i det hele taget når nu jeg bor så langt væk i forhold til jer

Hvis du vil høre mere er du velkommen til at kontakte mig på mail/msn kim@soze.dk eller icq 32036024
Avatar billede -master-d- Nybegynder
18. marts 2003 - 17:57 #4
Vil også gerne høre lidt mere bor dog selv i Århus amt så der er intet problem, men kan ikke arbejde på fuldtid.
Går stadig i skole så det er nok et problem.

Men du kan kontakte mig på kontakt@denpei.tk
Avatar billede ciber Nybegynder
19. marts 2003 - 09:16 #5
Hej Henrik

Jeg har 2 års fast erfaring med ASP/SQL samt yderligere 2 års erfaring med freelance/projektarbjde.

Jeg arbejder i øjeblikket freelance og vil gerne udbygge det yderligere freelance på duoweb.dk

Jeg kan kontaktes på ziber@tiscali.dk
Avatar billede euhp Nybegynder
21. marts 2003 - 05:20 #6
DK - du tager grueligt fejl.
Avatar billede md_craig Nybegynder
28. marts 2003 - 10:23 #7
Har 4 års erfaring med ASP og SQL, desuden MS Access, og lidt uden for det, har jeg haft et projekt med Exel... desuden kan CSS, DHTML m.m nævnes...