Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
18. marts 2003 - 15:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

leje switches og netkabler

Jeg skal til at arrangerer et netparty for 400 mennesker. Men jeg mangler switches og netkabler, findes der et sted hvor man kan leje switches og netkabler til så mange. Og hvad hedder de firmaer.
Avatar billede kaergaard Nybegynder
18. marts 2003 - 15:57 #1
Prøv at hør Sandberg de er normalt flinke til at låne den slags ud til fordel for lidt banner m.a.
Avatar billede hsloth Novice
18. marts 2003 - 21:54 #2
www.zitech.dk lejer forskelligt udstyr ud.
Avatar billede hsloth Novice
18. marts 2003 - 22:02 #3
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
19. marts 2003 - 12:07 #4
HAr du et nummer til sandberg
Avatar billede droopy Nybegynder
20. marts 2003 - 11:29 #5
Hvad skal det være for noget udstyr du skal bruge?
Har du folk der selv kan sætte det op? Eller skal du have hjælp til det?
Det kan godt være jeg har udstyr til og stå som kan dække dit behov.

Kontakt mig på per@netwire.dk

-DroopY
Avatar billede cybermike Nybegynder
24. marts 2003 - 17:57 #6
Jeg er formand for saa vidt vi ved Danmarks eneste proffessionelle computer party arrangoer forening(vi er non profit, lang historie, vores primaere maal er at uddanne folk) smid evt en mail med lidt info, budgetter o.l. saa maa vi lige kigge paa det.
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
25. marts 2003 - 12:53 #7
droopy> kan du ikke skrive på ICQ
cybermike> kan du ikke skrive på ICQ

MIt ICQ nummer 162131859
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
25. marts 2003 - 13:00 #8
skriv en e-mail cybermike
Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
31. marts 2003 - 15:39 #9
har selv ordnet det
Avatar billede hsloth Novice
31. marts 2003 - 19:50 #10
Hvad var der galt med mit svar - lejer Zitech/STTC ikke udstyr ud ?