Avatar billede laptoppen Nybegynder
18. marts 2003 - 15:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam over FireWire, HVORDAN

Kan man bruge sit digital video kamara som webcam...
det kør over FireWire..

Hvis det er muligt, hvilke program skal man bruge??
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. marts 2003 - 15:43 #1
Prøv at kigge nærmere på det her. Har ikke selv fået det testet endnu, men det ser da om ikke andet lovende ud :-)

http://www.orangemicro.com/webcamdv.html
Avatar billede laptoppen Nybegynder
18. marts 2003 - 16:18 #2
Jeg har lige prøvet med CoffeeCup Webcam 3.5 men det kunne jeg ikke få til at virke!
Avatar billede laptoppen Nybegynder
18. marts 2003 - 16:26 #3
jeg har nu også prøvet Biromsoft WebCam det kan jeg heller ikke få til at virke!
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. marts 2003 - 16:33 #4
Som sagt - jeg har ikke selv fået testet det endnu, så jeg skal ikke kunne sige om det bare er varm luft de lukker ud på websitet eller om der er hold i deres påstande.

Det kunne dog lyde til, at det ikke er så nemt at få til at virke :-)
Avatar billede laptoppen Nybegynder
19. marts 2003 - 07:50 #5
Yo Spotgun, jeg fik det til at virke med webcamXP, nu mangler jeg bare af få lagt det op på nettet, men det skal nok komme,

Tak for hjælpen

Chill ForstDK