Avatar billede squarky Nybegynder
18. marts 2003 - 15:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Eksportere vedhæftet filer fra outlook

Jeg har en mailbox med 200 mails, der alle har vedhæftet filer. Filerne hedder det samme så navnet skal ændres (gerne efter den dag mailen er modtaget).
Er det ikke muligt at lave en macro der kan klare det, eller skal man sidde og gemme hver fil for sig ?

PLZ... Need help..
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. marts 2003 - 15:44 #1
Du kan godt eksporter alle filer på en gang. Gå i filer importer/eksporter - eksporter til en fil - kommaseparerede (windows) - vælg din indbakke - vælg via gennemse hvor du vil have filen lagt hen. Det bliver til en .csv fil (tekst fil) Prøv det jeg tro at det vil lykkedes på denne måde. Ved ikke hvad der sker med alle dine vedhæftede filer, men det er et forsøg værd der sker jo ikke noget med dem som ligger i din indbakke.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 16:22 #2
Det koster godt nok lidt, men her er måske en løsning

http://www.sperrysoftware.com/jcHome.asp
Avatar billede squarky Nybegynder
18. marts 2003 - 16:32 #3
aovergaard>> Jeg har prøvet det, og den medtager ikke vedhæftet filer, kun indholdet..

hov-sa>> Ser rigtig godt ud, men havde håbet på en lidt billiger løsning. Da det meget sjældent skal bruges.. :/
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 17:01 #4
Prøv her, der er kode der måske kan hjælpe dig til en billig løsning, hvis du selv kan rette den. Når man søger, kommer man næsten altid til det link jeg lige sendte.

http://www.slovaktech.com/code_samples.htm#StripAttachments
Avatar billede squarky Nybegynder
18. marts 2003 - 18:33 #5
hov-sa>> Kanon !! Lingner lige noget for mig.. Jeg lige på det når jeg får tid..
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2003 - 12:01 #6
Fik du klaret problemet?
Avatar billede squarky Nybegynder
03. marts 2004 - 18:50 #7
Fik ikke brug for denne funktion alligevel...

Point til hov-sa..