Avatar billede schultz18 Nybegynder
18. marts 2003 - 15:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Svar fra møde indkaldelse ender i slettet post

nogle gange når jeg har sendt en møde indkaldelse og jeg får svar tilbage hænder det at svarene ligger sig i slettet post, nogen der har en løsning?
Avatar billede cdc Novice
18. marts 2003 - 15:05 #1
se om du har blokkeret vedkommende under funktioner - meddelelsesregler - liste over blokerede afsendere
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 15:27 #2
Virkede mit forslag ikke på http://www.eksperten.dk/spm/330221?

Kig i dine regler, om du har nogle der sletter svar fra bestemte personer.
Eller kunne det være i forbindelse med automatisk accept af møder? så se her

Automatically process meeting requests
On the Tools menu, click Options, and then click Calendar Options.
Under Advanced options, click Resource Scheduling.
Select the Automatically accept meeting requests and process cancellations check box.
You can then select the following options:
Automatically decline conflicting meeting requests
Automatically decline recurring meeting requests
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2003 - 15:37 #3
Her er en anden mulighed
Vælg Tools - Options
Vælg Preferences og E-mail options
I E-mail options klik på Tracking Options
Mit gæt er, at du har et hak i After processing, move receipts to og så har valgt Deletet items eller i Delete blank voting and meeting responses after ......