Avatar billede chrkrist Nybegynder
18. marts 2003 - 14:53 Der er 4 kommentarer

Jeg kan ikke bruge sessions og cookies ?

Hej Alle

<?php
$value = 'something from somewhere';
setcookie ("TestCookie", $value);
?>

Når jeg forsøger mig med overstående så får jeg følgende fejl.

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/chrkrist/public_html/ita/cookie.php:7) in /home/chrkrist/public_html/ita/cookie.php on line 9

Hvor er det lige i min server opsætning det er galt ? jeg har nemlig testet andre steder, og der virker det fint.

Hilsen

Christian
Jeg kører på en standard mandrake 9.0 installation.
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
18. marts 2003 - 15:08 #1
du har ikke noget html-output før din cookie?
Avatar billede htm Nybegynder
18. marts 2003 - 17:52 #2
den fejlmeddelse henviser ikke til noget i din konfiguration, men i dit script!
Hvis du eks har et mellemrum før <?php eller andet output, vil den brokke sig over dette!
Avatar billede chrkrist Nybegynder
18. marts 2003 - 20:23 #3
Det hjalp ikke. Jeg får stadig samme fejl, sålænge jeg kører scriptet på min egen server...stadig sikker på at fejlen er i mit script ?
Avatar billede htm Nybegynder
18. marts 2003 - 20:27 #4
Temmelig sikker :-)

Prøv og vis dit script fra start til slut!

Men du kan jo evt. prøve at vise din php.ini også