Avatar billede mads1987 Nybegynder
18. marts 2003 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
6 løsninger

brugervenligt regnskabsprogram

Vi er et lille firma som skal bruge et brugervenligt program til regnskab. Det må meget gerne indholde kundekartotek. Er der nogen som kender et godt program?

m.v.h mads1987
Avatar billede jtang Nybegynder
18. marts 2003 - 15:14 #1
Prøv SummaSummarum 2.0
Det er det enkleste og mest brugervenlige.
Det findes i flere versioner, også i version med kundekartotek.
se evt. http://www.jtang.dk
Avatar billede mads1987 Nybegynder
18. marts 2003 - 15:17 #2
Er der eventuelt flere muligheder. Har prøvet SummaSummarum 2.0!
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
18. marts 2003 - 15:22 #3
Hvad med Visma Business? - www.visma.dk
Avatar billede christina-k Nybegynder
18. marts 2003 - 15:22 #4
Prøv WinKAS pro. nemt, brugervenligt og samtidig fornuftig pris også på support efter købet. En af grundstenene i programmet er netop Kundekartoteket. Download evt. demoversion på www.decom.dk God fornøjelse
Avatar billede mads1987 Nybegynder
18. marts 2003 - 15:24 #5
Kender i nogle sider der kan hjælpe mig igang med SummaSummarum 2.0?
Avatar billede benjax Nybegynder
18. marts 2003 - 15:24 #6
Prøv OfficeFinancials, det er godt og billigt.
http://www.lykkegruppen.dk
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
18. marts 2003 - 15:33 #7
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
18. marts 2003 - 21:24 #8
Se denne artikel: http://www.eksperten.dk/spm/322615
Der står der noget om Winkompas.
Kanon godt program
Avatar billede jtang Nybegynder
18. marts 2003 - 23:25 #9
For at komme i gang med SummaSummarum er der flere muligheder.
Download programmet og køb manual for 75kr. 58 sider om SummaSummarum og hvordan programmet anvendes.
På min hjemmeside kan downloades en "kom hurtig igang" vejledning til SummaSummarum. Godt nok beregnet på en bestemt branche, men den kan nemt bruges som hjælper til at komme i gang i anden branche.
Se http://www.jtang.dk/FLPregnskab.doc
Avatar billede mads1987 Nybegynder
19. marts 2003 - 17:13 #10
i får alle point ;-)