Avatar billede melange Nybegynder
17. marts 2003 - 21:48 Der er 10 kommentarer og
7 løsninger

Favorit ordsprog

Never argue with idiots, they will bring you down to their level, and then
beat you on experience.
Dette ordsprog læste jeg engang herinde på eksperten, og det er med tiden gået hen og blevet mit absolutte favorit ordsprog :o)

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre om i har et "favorit ordsprog", og hvis der hører en lille historie til bliver det jo bare endnu bedre ;o)
Avatar billede balthazar Nybegynder
17. marts 2003 - 21:59 #1
BAre noget jeg har læst i Douglas Adam's Hitchhiker guide to the galaxy, der til stadighed kan få mig til at grine og tænke :-)

There is a theory which states that if ever anybody discovers exactly what the
Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable. There is another theory which states that this has already happened.
Douglas Adams
Avatar billede double-g Juniormester
17. marts 2003 - 22:07 #2
there is a universal battle going om between programmers, building bigger better and more idiotproof programs, and the universe building bigger and better idiots.

So far the universe wins...

eller noget i den retning
Avatar billede blyno Praktikant
17. marts 2003 - 22:09 #3
who's the biggest fool - the fool or the fool that's follow him
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2003 - 22:20 #4
Start dagen med et smil
- så er de overstået.

W.C.Fields
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2003 - 22:20 #5
hov:
Start dagen med et smil
- så er det overstået.
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 22:49 #6
Du skal ikke kaste med bolsjer når du selv bor i et kræmmerhus.
Avatar billede 7th Praktikant
18. marts 2003 - 01:29 #7
Ordsprog og ordsprog, men "the secret of tomorrow is to live your dreams today."
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
18. marts 2003 - 01:30 #8
Hvis ting ikke lykkes første gang for dig ...er faldskærmsudspring ikke noget for dig.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
18. marts 2003 - 01:37 #9
Der er kun én ting der er værre end en mandschauvinist ... det er en
kvinde der ikke gør som der bliver sagt ..sorry ku ik la være :)
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
18. marts 2003 - 08:23 #10
"Tag pengene og løb"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. marts 2003 - 09:06 #11
Nu er jeg jo inkarneret lystfisker. Så hvad andet kunne mit favoritordsprog/citat være end:

Nothing makes a fish bigger, than almost beeing caught.
- Steven Wright
Avatar billede arnvig Nybegynder
18. marts 2003 - 09:58 #12
Nevar argue with a fool, others may not see the difference.
Avatar billede o-zone Nybegynder
18. marts 2003 - 10:37 #13
Her er et afrikansk ordsprog som er blandt mine favoriter:

Grib ikke efter panterens hale, men har du først fået fat i den, så HOLD FAST!
:-)
Avatar billede o-zone Nybegynder
18. marts 2003 - 10:44 #14
Eller hvad med:
No man ever steps in the same river twice, for it's not the same river and he's not the same man. (Heraclitus)
Avatar billede darczide Nybegynder
18. marts 2003 - 13:06 #15
Hvis man jogger i spinaten, så skal man også selv æde den!
-Min Far
:)

DarcZide
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2003 - 20:14 #16
Mit motto: "Det kan godt være at jeg er dum, men jeg er ikke bange"

"De personer der konstruerer "idiotsikrede" brugsgenstande, mangler ofte at tage idioternes opfindsomhed med i betragtningen"

"To be is to do" - Descartes
"To do is to be" - Sarte
"Do be do be do" – Sinatra

"Reality is merely an illusion created by a momentary lack of beer"

"Man behøver ikke at drikke alkohol for at have det sjovt, men resultatet bliver derefter" Citat: En af mine kammeraters mor til hans 15 års fødselsdag for mange år siden ;-)
Avatar billede anne_mette Nybegynder
20. marts 2003 - 10:04 #17
Friends don't let friends listen to Puff Daddy.

&

There are three kinds of lies: Lies, damned lies, and benchmarks.