Avatar billede splynk Nybegynder
17. marts 2003 - 14:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tænd/sluk knap på AT strømforsyning

ledningerne er pillet af, og skal nu monteres, ved nogen hvor hvilke farver skal sidde ?
Avatar billede c971572 Nybegynder
17. marts 2003 - 14:42 #1
tja, hvilket bundkort har du?
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 14:47 #2
Hvis det er på knappen er det ligegyldigt , hvis det er på bundkortet er vi nødt til at vide hvad bundkortet hedder.
Hvis du kan finde de to ben hvor ledningerne skal sidde er det også ligegyldigt.
Avatar billede splynk Nybegynder
17. marts 2003 - 14:51 #3
hej, det er på knappen og der er 4 ben og dertil 4 ledninger fra psuén
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 15:12 #4
Farverne på ledningerne , kom lige med dem , og står der nogen former for tal ved stikkene på knappen?
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 15:41 #5
http://pc-mod.com/articles/at/
Her er farverne , er du i stand til at se dig ud af hvor på afbryderen de skal sidde?
Hvid og Sort må ikke komme i kontakt med hinanden.
Der er 2 kontaktsæt i Afbryderen , det ene skal slutte Hvid og Blå , det andet skal slutte Sort og Brun.
Avatar billede splynk Nybegynder
17. marts 2003 - 16:01 #6
farver: sort / hvid / brun /blå
kontakt:1 / P1 / 2 / P2
Avatar billede fromsej Praktikant
17. marts 2003 - 16:08 #7
Blå på 1 , Hvid på P1.
Brun på 2 , Sort på P2.
Hvis du har et Ohm-meter kan du lige kontrollere at det er rigtigt.
Det skal vise 0 ohm på 1-P1 og 0 ohm på 2-P2 , tryk så på knappen så skal det vise uendelig ohm.
Men jeg er temmelig sikker.*S*
Avatar billede splynk Nybegynder
17. marts 2003 - 16:20 #8
ok, jeg kigger på det imorgen, jeg vender tilbage med resultatet, indtil videre takker jeg mange gange for hjælpen
Avatar billede splynk Nybegynder
18. marts 2003 - 12:19 #9
løsning ok, tak for hjælpen
Avatar billede fromsej Praktikant
18. marts 2003 - 12:20 #10
Velbekomme.
Tak for points.*S*