Avatar billede robotten Praktikant
17. marts 2003 - 09:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Frontpage tilgang med FTP gennem Firewall

Hej

Har en Firewalle stående, hvor der er åbnet for ftp tilgang gennem port 21. Det virker som sådan fint nok, men frontapge kommer ikke igennem udefra. Nogen der ved, hvad der skal åbnes for, for at det virker?
Meget gerne fokumentation også.
Avatar billede naiwai Nybegynder
17. marts 2003 - 18:23 #1
Hva skal frontpage gøre udefra??
Avatar billede robotten Praktikant
18. marts 2003 - 11:05 #2
Har fundet noget her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;320282

At frontpage kun kan køre i Active mode. Frontpage skal kunne opdatere en web side udefra, og det vil være ærgeligt at skulle åbne for alle de porte, en active ftp mode kræver.
Avatar billede robotten Praktikant
20. marts 2003 - 11:11 #3
Nå, ikke den videre store respons.