Avatar billede 24u Juniormester
16. marts 2003 - 22:07 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

DF KLAN mangler banner.

Hej Alle!.

Jeg står og mangler et banner eller baggrund til en df side.

Jeg regner med at lave siden med rammer, og toprammen ville så indeholde et banner/logo på klanens navn.

Navn = Supreme Killers

Hvis der også er en der gider rode med noget login, ville det være fint.

-24U-
Avatar billede kaergaard Nybegynder
16. marts 2003 - 22:11 #1
hehe
Avatar billede kaergaard Nybegynder
16. marts 2003 - 22:12 #2
irc:\\irc.quakenet.org\help
Avatar billede 24u Juniormester
16. marts 2003 - 22:13 #3
jeg er ikke meget inde i irc..sry
Avatar billede miss-g Seniormester
16. marts 2003 - 22:36 #4
Hvordan ser siden ud?

Miss-g
Avatar billede 24u Juniormester
16. marts 2003 - 23:17 #5
har ikke lavet en endnu :o(

men regner med at den blive i en mørk farve, med noget soldat ting på.. army grøn er vel ikke af vejen vel ;o)
Avatar billede kaergaard Nybegynder
17. marts 2003 - 00:16 #6
24u, DF er yt, BF all the way :)
Avatar billede 24u Juniormester
17. marts 2003 - 00:37 #7
BF?? ting er ikke yt når man ligger godt i svinget ;o)
Avatar billede zjinn Nybegynder
18. marts 2003 - 15:45 #8
Så er der serveret: http://www.friserverplads.dk/dethrone/supremekillers.jpg

Kontakt mig lige på icq: 159268450 eller skriv til steffen@phreaker.net hvis du ønsker ændringer...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
18. marts 2003 - 19:09 #9
Ud over den svagt humoristiske iagtagelse af at man kunne tolke kategoriens navn som brugervenlighed som "venlighed fra brugerne af eksperten", men det ville vist være temmelig utroligt hvis det skulle være tilfældet, så burde du måske lige sørge for at oprette spørgsmålet i en passende kategori næste gang?
Avatar billede 24u Juniormester
19. marts 2003 - 00:20 #10
lol osaka san, ok jeg skulle måske skrive "DF KLAN mangler DESIGN banner." så passer den bedere her, men ellers tak for at rette på mig ;o)
Avatar billede 24u Juniormester
19. marts 2003 - 00:24 #11
Det ser sgu godt ud Zjinn, kan du DESIGNE nogle buttons også??
Avatar billede osaka_san Nybegynder
19. marts 2003 - 01:15 #12
24u> øhh det ville ikke hjælpe synderligt på at det har lige omkring ingenting at gøre med brugervenlighed (usability)? ;)
Avatar billede 24u Juniormester
19. marts 2003 - 17:00 #13
Tjoo osaka san, men jeg kunne vist ikke vælge andet da jeg oprettede dette spg.
Det skulle jo være et brugervenligt design, og den stil som zjinn har lavet, ser jo ret godt ud. Ang. brugervenlighed, kan man jo tydeligt se både hvad der står samt at det er noget med gang i.
Avatar billede dmcn Praktikant
19. marts 2003 - 20:50 #14
Opgaver : Grafiske opgaver : Banner/logo er kategorien dit spørgsmål hører til i - jeg har flyttet det.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede osaka_san Nybegynder
19. marts 2003 - 20:52 #15
n0rm> Takker - min mave kunne næsten heller ikke holde til at more mig længere over evnen til at misforstå et vink med en vognstang :-)