Avatar billede jeppeniel Nybegynder
16. marts 2003 - 20:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Virtuelt cd-rom drev

Jeg tænkte på om der var nogen der ude, der ved hvordan man fjerner et virtuelt cd-rom drev.
Jeg fik det da jeg installerede deamon tool.
Jeg har afinstalleret deamon tool, men det hjalp ikke!
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. marts 2003 - 20:55 #1
Prøv at installere det igen, og så afinstallere en gang til, for det skulle gerne forsvinde af sige selv.
Men ellers hvilket windows?
Avatar billede viciodk Praktikant
16. marts 2003 - 20:56 #2
Hent Daemon Tools igen herfra: http://www.daemon-tools.com/
Højreklik så på ikonet nede i højre hjørne af skærmen ved siden af uret og vælg "Virtual CD/DVD-ROM" -> "Set number of devices..." -> "Disable". Afinstaller så Daemon Tools igen.
Avatar billede double-g Juniormester
16. marts 2003 - 20:56 #3
installer det igen. højreklik på ikonet i processlinien, vælg Virtual-CD/DVD - set number of device - disable.

afinstaller
Avatar billede geforce3 Praktikant
16. marts 2003 - 20:57 #4
svaret er derude et sted;)
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
17. marts 2003 - 15:45 #5
Jeg er ked af det men jeg har prøvet den mulighed, og det ændre ikke noget..

Jeg har dog selv kigget ind i sagen og fundet frem til at jeg skal fjerne en PnP bios extencion, men jeg hved ikke hvor jeg skal finde en sådan en, hvis i ved det, må i da gerne svare igen, og selvfølgelig får i point hvis det løser sig..
Avatar billede naiwai Nybegynder
17. marts 2003 - 18:26 #6
Find programmet Fantom cd, som kan downloades i demo version på nettet. Derefter kan du med dette program tilføje og fjerne virtuelle drev...
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
27. marts 2003 - 14:57 #7
Jeg lukker spørgsmål fordi jeg selv har løst problemet, tak for jeres tid.
Avatar billede viciodk Praktikant
27. marts 2003 - 15:13 #8
Jeg kunne da godt tænke mig at få at vide hvordan du så løste problemet? :)
Avatar billede bossyboy Nybegynder
27. marts 2003 - 18:14 #9
Jeg formaterede min computer.. Hvis du gerne vil kende en anden måde kan du finde den på http:\\www.deamon-tools.com
Avatar billede bossyboy Nybegynder
27. marts 2003 - 18:15 #10
Der er en nyheds gruppe med en løsning

Dette er skrevet af jeppeniel
Avatar billede viciodk Praktikant
27. marts 2003 - 18:20 #11
ok....
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
27. marts 2003 - 18:22 #12
http://web1.athen215.server4free.de/phpBB2/viewtopic.php?t=505
det står lidt rodet forklaret, på dette link
Avatar billede viciodk Praktikant
27. marts 2003 - 18:25 #13
Okay, ærgerligt der er sådan nogle lidt mystiske "fejl" i programmet, men tak for linket, kigger lige på det :)
Avatar billede jeppeniel Nybegynder
27. marts 2003 - 21:36 #14
Det var så lidt, bare glad for at kunne hjælpe...