Avatar billede jdann Mester
16. marts 2003 - 18:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

E-mail med Worddokument

Kan nogen hjælpe mig ?
Jeg skal sende et worddokument via e-mail - Outlook 2000. Jeg overfører dokumentet fra Word ved at bruge e-mailknappen i Word. Dokumentet kommer også godt nok i tekstfelteti mailprogrammet.
Jeg skriver e-mailadressen og trykker på " send kopi ".
Herefter sker der det, at det hele låses fast. Jeg kan ikke komme hverken ud eller ind. Der er kun den mulihghed at trykke på " den grimme" knap og slukke PC eren.
Selve den e-mail jeg skal sende forsvinder også total.
Min netudbyder er Stofanet.

Hilsen

Jørgen
Avatar billede snortop Nybegynder
16. marts 2003 - 18:13 #1
Først så skulle du nok ligge det under 'Outlook' og ikke 'Outlook express' :D

Men først vel jeg tror at det er en fejl i programmet og at du skal reinstaller programmet. Dvs. du skal reinstaller Microsoft office pakken. Kunne også være efter du evt. havde installet et nyt program/hardware?. Prøv evt at afinstaller dette så.
Evt. også checke om du sender som PDF eller html.

Det med at du har stofanet som internet udbyder er ikke problemmet.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. marts 2003 - 21:45 #2
Hvis det ikke hjælper at reparerer Officepakken, kan jeg anbefale dig at gemme dit dokument først, og derefter sende det som en vedhæftet fil. Dette burde dog ikke være nødvendigt, men er et alternativ hvis det andet ikke virker.

Du behøver ikke at reinstallere Office, du kan bare når du sætter cd en ind, vælge at reparere fejl, det går betydelig hurtigere og skulle være lige så effektivt.
Du kan med fordel også lave en Windows Update hvor du måske mangler at installere sp1. Der ligger mange updates til dit Outlook Express hvis du ikke har lavet en opdatering. Det kan nemt være her at dit problem ligger begravet.