Avatar billede wak Nybegynder
16. marts 2003 - 16:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Video overlay ..hjælp !!

Hej

når jeg prøver at afspille en DVD i dvddrevet, kommer der en fejlmeddelse..der siger ..."overlay kunne ikke oprettes..sænk skærmopløsning og eller farvedybde..og prøv igen "....det er meget godt ....men det hjælper ikke en s.......hvad gør man så ???...

fuldt opdteret win2000....seneste Nvidiadriver 41.09..directX 8.1....og alt det der...please hjælp...jeg er på bar bund.......skærmkortet er et Gforce 4 MX440SE....det burde sgu da virke...eller ???
Avatar billede bentn Nybegynder
16. marts 2003 - 20:14 #1
da jeg ikke kender dit kort bli'r det lidt af et gæt vedr. stivejen.

Sådan slår du 'overscanning' til?
egenskaber for skærm > instillinger > avanceret > geforcekort fanen > yderligere egenskaber-knappen > overlaystyringsenheder > styringsenheder til videospejling > vælg feks. kildeforhold.
Dette gør at dine film blir vist i 'fuld skærm'
Avatar billede wak Nybegynder
18. marts 2003 - 19:49 #2
hej det kan godt være det er mig der ikke er god til det her , men når jeg vælger geforcekort- fanen så er der kun noget der hedder overlay-farvekontrol, og enhed i fuld skærm:vises der nu deaktiver og er gråtonet kan ikke trykke på pilen nedaf ?  er der det du mener?