Avatar billede diskodexter Nybegynder
15. marts 2003 - 17:25 Der er 4 kommentarer

En lille vurdering måske? Idéer?

Hejsa med jer!

Kan jeg få jer til at lave en lille vurdering af min personlige side? Opstilling? Farver? I må gerne komme med nogle forslag til hvad der evt. kunne laves om.

Ved godt den måske er en smule kedelig? Den er jo ikke ligefrem præget af et kæmpe udvalg af farver.

http://www.braestrup.nyka.dk

/Bræstrup
Avatar billede jensgram Nybegynder
15. marts 2003 - 17:31 #1
Det ser nydeligt ud, men jeg synes, at den megen kursive tekst er lidt svær at læse...
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2003 - 17:34 #2
1. meget specielt layout, men ok

2. giver mr noname ret i at det er svært at læse den kursive tekst.

3. når man klikker på linksne hopper siden ned, og når man går tilbage til nyheder hopper den op igen

4. ellers kan jeg ikke sige så meget andet en det slet ikke er min stil, og jeg ikke kan se ideen i siden. men det må du jo selv kæmpe med :)

mvh.
Questis
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2003 - 17:37 #3
(1) En meget enkel og minimalistisk side, hvilket jeg egentlig ikke mener positiv i denne sammehæng

(2) Hvad handler siden om ? Lav en lille velkomst

(3) Synes det ser dumt ud, med menupladserne i højreside, når de ikke bliver brugt til noget

(4) Hvad forestiller det "kunst" forneden?

(5) Synes at du skal blande nogle billeder og lidt flere farver ind på siden så den får lidt mere magt/liv.
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
26. november 2004 - 21:10 #4
cool... hvordan har du laver dit topbanner??