Avatar billede plato Juniormester
15. marts 2003 - 11:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny Baggrund.

Hejsa.

På min side http://www.trailersiden.dk har jeg en body baggrund som er meget brugt.

Jeg søger inpiration til en anden, så vil I være venlige og komme med gode forslag?
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. marts 2003 - 12:09 #1
lyserøde grise som danser måske ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. marts 2003 - 12:13 #2
sorry dårlig joke.  Tja der er vel ikke så meget at gøre end at bruge en ens farvet baggrund eller lave en pattern som du har gjordt der med et eller andet mønstre. Mønstret kan så variere, samt farverne.

Regner ikke med det skal være det vilde grafiske helvede du vil bruge som baggrund. :)
Avatar billede mjl Nybegynder
15. marts 2003 - 12:13 #3
Jeg kan godt li' den bg du har nu - måske meget brugt, men kanon ok!!!
Avatar billede plato Juniormester
15. marts 2003 - 12:34 #4
michael-k

Nej det skal ikke være det helt vilde grafik-show ;-)
Jeg kan bare ikke lige komme på en anden farve, eller pattern.
Det kan også være det bare er mig, men jeg synes den er kedelig. :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. marts 2003 - 12:58 #5
Grå, hvid og sort er vel dem man kan bruge. At begynde at blande en "farve" i baggrunden vil i de fleste tilfælde være en dårlig ide, da man nemt kan komme til at stjæle opmærksomheden fra det det enlig handler om.
Så en lille tilbagetrukket og ikke særlig iøjenfaldende baggrund skal der til.
er enig i den du har nu er fin nok :)
Avatar billede najz.dk Nybegynder
15. marts 2003 - 16:14 #6
Du har en meget lys/grå side! Som måske ville på virke folk forskelligt så jeg ville måske bruge denne Baggrunds farve : #A0A0A0

Hvis du ikke helt ved hvordan man gør så gør du sådan: (html) Evt åbne din side i Noteblock og gør sådan

<body bgcolor="#A0A0A0" text="black" link="black" vlink="black" alink="black">
Avatar billede najz.dk Nybegynder
15. marts 2003 - 16:18 #7
Hvis du har flere spørgsmål eller om jeg skal uddybbe mig eller hjælpe dig med andre farver som måske vil være lidt sejere eller noget så kontakt mig da over

ICQ: 176033044
MSN: NajZ@NajZ.dk
Email: NajZ@NajZ.dk
IRC: QuakeNet.org @ #NajZ
Avatar billede henrikravn.com Nybegynder
17. marts 2003 - 18:34 #8
hvad med at lave små filmstrimler som baggrund?
Jeg har lavet et eks. til dig...brug det hvis du kan?
www.henrikravn.com/eksempel/movie.gif
Måske kan du ihvertfald bruge ideén...
Avatar billede plato Juniormester
02. april 2003 - 16:10 #9
Hej Henrik.

Du kan se resultatet. Jeg lader den være et stykke tid.
Personligt synes jeg måske det er lidt mørkt.
Avatar billede plato Juniormester
14. april 2003 - 08:17 #10
Kunne ikke bruge nogle af dem..Sorry.