Avatar billede cjannic Nybegynder
14. marts 2003 - 16:18 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Erfaringer med webhoteller

Hvem har erfaringer med web-hotellerne fra bl.a. Webdomain.dk og ITServices ( http://www.itservices.dk/ ).

Jeg har p.t. 5 domæner hos danmarks.nu - hviker jeg stort set har været "næsten" tilfreds med. de er dog p.t. oftere og oftere i vanskeligheder og deres ASP-understøttelse (global.asa?) er efterhånden oftest ude af drift. Ihvertfald er det meget tit svært at komme i kontakt med mit snitz-forum. Så nu er tiden efterhånden kommet til at se efter en bedre løsning.

For en god ordens skyld har jeg været på "find-webhotel" og "webhost-priser". Jeg mangler brugererfaringer med hotellet!.

Jeg er ude efter et hotel med mulighed for:
subdomæner,
FP-extensions,
min 100 Mb plads
ASP-understøttelse
webmail og gerne med virus/spam-scanning af mails.

Prisen ca. kr. 50,- pr. md.

De to nævnte hoteller øverst ser ud til at matche mine behov - hvem har evt. erfaringer med disse -
Andre forslag modtages også gerne.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2003 - 16:24 #1
Jeg vil helt klart anbefale dig www.wannafind.dk, de understøtter de behov du har, og her har du nogle folk der holder hvad de lover....

jeg har ikke haft noget at sætte en finger på i den tid jeg har haft dem. og hvis der er noget, er de der med det samme uden brok.

mvh.
Questis
Avatar billede amd Nybegynder
14. marts 2003 - 16:33 #2
Webdomain er ganske glimrende!!
De er billige og flinke :o)
De er aldrig nede!
Jeg har både wannafind og webdomain.. og jeg åm sige, at jeg kan overhovdet ikke mærke forskel :)
Avatar billede angelenglen Nybegynder
14. marts 2003 - 16:56 #3
Jeg kan også kun anbefale wannafind.dk.

og råde dig til at holde dig LAAANGT væk fra www.b-one.nu - de STINKER rent ud sagt! (ligemeget om det er den dyre eller billige man vælger.)
Avatar billede thomasdb Nybegynder
14. marts 2003 - 18:41 #4
jeg kender ikke de andre, men hvis du har 5 webhoteller -så prøv at kigge her:
http://www.webglobe.dk/Reseller/priser.asp
De har lige nu 6 MDR. Gratis resellerløsninger, og du kan nøjes med den mindste pakke.
Avatar billede intrique Nybegynder
15. marts 2003 - 00:18 #5
www.webdomain.dk er fremragende.. Brug det :)
Avatar billede cjannic Nybegynder
16. marts 2003 - 12:58 #6
Jeg er ligenu meget varm på webdomain.dk - da de feature-mæssigt og ikke mindst prismæssigt ser ud til at være OK - det der måske kunne bekymre mig er, at deres support såvel telefonisk som mail - kun er mandag til fredag 10-16 -
Har dette været et problem ?
Avatar billede amd Nybegynder
16. marts 2003 - 14:08 #7
Ikke herfra, og jeg har faktisk før ringet til dem efter lukketif hvor Telefonen blev taget!!
Jeg synes de er super og virkeligt stabile!!
De har været nede én gang, hvor det var på grund af strømafbrydelser i hele Ålborg! og så har den været nede i 10 mins, men det var på grund af serveropgrqadering... jeg er fuldt ud tilfreds!!
Avatar billede angelenglen Nybegynder
16. marts 2003 - 14:10 #8
Jeg ringede engang til wannafind.dk kl 03.30, og telefonen blev taget :)
Avatar billede amd Nybegynder
16. marts 2003 - 18:00 #9
Jeg har somsagt både wannafind på et domæne og webdomain på et andet.. og jeg har ikke nogen probs med noågen af dem... og har ik rigtigt kunne mærke forskel, udover, at den tjekker lidt hurtigere mail over wannafind, men det er så hvad det er ;o)
Avatar billede cjannic Nybegynder
16. marts 2003 - 20:58 #10
Jeg takker for hjælpen - Jeg prøver med webdomain - Prismæssigt ser det ud til at kune give nogle nulighder. Takker for deltagelsen :)
Avatar billede cjannic Nybegynder
17. marts 2003 - 17:55 #11
Nu har jeg I 2 døgn venet på svar fra mine mails til dem - jeg har forsøgt at få fat i dem telefonisk hele dagen - uden resultat. Deres webside melder om telefon-problemer d. 25. og 26. februar - til udbedring den 26. februar. Hvis det er servive-niveauet, er det ihvertfald ikke et firma jeg skal have så meget som 5-øre i klemme hos. Lousy ud over alle grænser! Jeg vil nu prøve noget andet - Webdomain bliver det under ingen omstændigheder - så kan det være nok så billigt!
Avatar billede angelenglen Nybegynder
17. marts 2003 - 18:02 #12
Vil lige gentage: Hvad end du gør, så hold dig langt væk fra:
B-One, Cliché og Web10
Avatar billede amd Nybegynder
17. marts 2003 - 18:06 #13
cjannic:
Det lyder ik så fedt...:/
Jeg sender dem lige link til det her spg... så må vi se hvad de siger til det :s
Jeg har heldigvis ikke oplevet det med dém, tværtimod!
Men, ja, du skal ISÆR holde dig langt væk fra cliche !!!
Men hvis du ha pengene så køb hos wannafind.... de har noget af det bedste du kan få... Men prisen siger vel alt ;)
Avatar billede amd Nybegynder
17. marts 2003 - 18:15 #14
HMMM... det her lugter af cliché!!
Jeg har lige forsøgt, at sende dem en mail,da jeg fandt ud af, at deres mailserver ikke svarede !!!!!
Jeg kan maile alle andre... det kommer de til at høre for.. de lovede mig nemlig FØR jeg købte hotel ved dem, at det IKKE skulle ske, fordi jeg sendte dem links her til EXP hvor andre havde oplevet lignende...
Men det sagde de, at det var ovre... det var kun lige da de var nystartede... HMM.. dem tror jeg ikke jeg vil anbefale igen!
Avatar billede c_nova Nybegynder
17. marts 2003 - 18:17 #15
angelenglen >>

"og råde dig til at holde dig LAAANGT væk fra www.b-one.nu - de STINKER rent ud sagt! (ligemeget om det er den dyre eller billige man vælger.)"

Nu vil jeg gerne lige høre hvad problemet med www.b-one.nu er!!

har selv et hotel der og har faktisk ingen probelmer med dem..!!
Avatar billede amd Nybegynder
17. marts 2003 - 18:19 #16
c_nova:
Nej... men jeg har også hørt mange, der har probs med dem...
Gad vide hvornår vi lærer, at man får hvad man betaler for ;)
Avatar billede c_nova Nybegynder
17. marts 2003 - 19:17 #18
jeg forstår ikke helt da jeg ikek har haft problemer med dem længe...
De havde godt nok lidt start problemer med mit hotel med siden da er det eneste problem at deres mysql til tider kan være utrolig langsom... ellers har jeg ikke haft problemer med hverken PHP eller ASP...

men ok... jeg har godt nok heller ikke haft beta testere på...
så jeg ved da ikke hvordan det vil køre med 10 eller 15 online på siden...

BTW nice site i har... http://www.ellusion.dk/

nova out...