Avatar billede steenk Nybegynder
14. marts 2003 - 15:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Open source og forretningssystemer

Open source er vist kommet for at blive ;-)

Men tilsyneladende er applikationerne centreret omkring 'teknologi' og støtteapplikationer: operativsystemer, kontorpakker, FTP, databaser, mail...

Kender nogen til forretningssystemer udbudt som open source - eks. salgsstyring, økonomi, datawarehousing, business intelligence osv. ??

Jeg er ikke på jagt efter noget konkret, men forsøger at starte en debat om her er et kommende marked! eller om det er dødsdøbt tænkning.

Steen
Avatar billede lrd Nybegynder
14. marts 2003 - 15:10 #1
er det noget som dette du hentyder til??  http://www.daimi.aau.dk/~jottosen/ress/
Avatar billede mfalck Praktikant
15. marts 2003 - 15:10 #2
der er også open for business projektet:

http://www.ofbiz.org/
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 08:40 #3
Er der ved at være tid til at give feedback her!!
Avatar billede steenk Nybegynder
06. august 2003 - 11:43 #4
På tidspunktet for spm's oprettelse var det et aktuelt hovedopgaveemne - det er det ikke længere! og jeg vil gerne afslutte - hvordan gøres det ?
Avatar billede mfalck Praktikant
06. august 2003 - 11:46 #5
smid et svar selv og giv dig selv points.
Avatar billede steenk Nybegynder
06. august 2003 - 13:51 #6
Lukker og slukker!