Avatar billede gizmo-dk Nybegynder
10. november 2000 - 19:48 Der er 17 kommentarer

lukning af me med vxd fejl

når jeg lukker kommer denne melding=en undtagelse 06 er opstået ved 0028:0000000b i vxd.denne blev kaldt fra 0028:c002f285 i vxd.
dette er pludseligt kommet,og jeg har prøvet at afinstallere diverse programmer uden virkning
mvh gizmo-dk
Avatar billede krusell Nybegynder
10. november 2000 - 21:12 #1
Me lugter, så som med så mange andre MS produkter, kan der jo opstå problemer ud i den blå luft der kun kan løses ved geninstallering eller formattering.

krusell
Avatar billede kjalle Nybegynder
11. november 2000 - 02:50 #2
ME er generelt ikke det mest stabile jo .o) prøv at luk alle dine programmer manuelt ved at trykke kontrol alt del og luk hele lortet - se som om ikke den vil lukke - så kan du finde synderen hehe !

//Kjalle :o)
Avatar billede krusell Nybegynder
12. november 2000 - 00:08 #3
Er fejlen der stadig?
Har du prøvet med en geninstallering? (ikke fornmat c:, men bare installere winMe oveni igen)?
Avatar billede gizmo-dk Nybegynder
12. november 2000 - 10:07 #4
hej krusell
har prøvet at geninstallere uden held.ender sikkert med format c............ret træls!

gizmo dk
Avatar billede krusell Nybegynder
12. november 2000 - 12:18 #5
:-(
Been there, done that
Sorry, der ikke var mere hjælp at hente fra mig...

krusell
Avatar billede jezz Nybegynder
13. november 2000 - 14:28 #6
har haft samme problem, det kom efter jeg installerede driver yil mit ali chip (samtidig forsvandt min dvale tilstand også)af installer dine driver til bundkortet (også cd drev) tag en genstart og tilføj al der er inde på winme cden, så virker det med garanti (dvs, sådan virkede det for mig :-)  )
Avatar billede jezz Nybegynder
13. november 2000 - 14:29 #7
eller prøv config.sys og skift mellem de programmer der starter op/ skal lukkes ned når computeren starter/lukker ned

:-)
Avatar billede jezz Nybegynder
15. november 2000 - 08:47 #8
ellers prøv at kigge på flg. side www.winhelp.dk/menuaz
Avatar billede jezz Nybegynder
15. november 2000 - 08:48 #9
det var selvføldig www.winhelp.dk.menuaz.htm
Avatar billede jezz Nybegynder
15. november 2000 - 08:50 #10
http://www.winhelp.dk/index5.html
ingen af linkene virker så prøv denne og vælg alle kategorier i alfebetisk ordning
Avatar billede svinte Nybegynder
26. november 2000 - 19:48 #11
Problemey kan opstå såfremt dit grafikkort er af typen nVIDIA (TNT, TNT2, Geforce osv) ved samtidig benyttelse af \"Detonator III\" driverne, en køsning er, at \"nedgradere\" til \"Detonator II\"
Avatar billede daddy-o Nybegynder
24. januar 2001 - 13:25 #12
En VXD fejl er fordi at du har en driver med en fejl eller som ikke kan køre under den windows du køre med, det bedst man kan gøre er at hente nye driver ned til de forskellige ting du har i din com eller en nu windows
Avatar billede mrrius Nybegynder
14. marts 2001 - 10:02 #13
DADDY-O har fat i noget rigtig
En driver med fejl kan også være en virus.
Men din fejl er velendt så det er højst sansynlig forkerte drivere du bruger.
SVINTE har også fat i noget rigtig.
Jeg kender ikke nogen der kan køre DetonaterIII uden problemer.
Avatar billede gekko Nybegynder
27. april 2001 - 16:15 #14
Hej Gizmo!
Jeg havde præcis samme problem - og løsningen lyder som noget fra et Anders And-blad, men det virker:

Flyt din RAM-klods til en anden indgang! Jeg ved det lyder dumt - jeg fandt svaret på en amerikansk hardware-supportside, og den har i hvertfald hjulpet i mit tilfælde!
Held og lykke med det :-)

Gekko
Avatar billede gekko Nybegynder
27. april 2001 - 16:22 #15
Ups - det skulle selvfølgelig have været et svar...
Avatar billede mrrius Nybegynder
23. juni 2001 - 03:47 #16
Jeg har slet ingen problemer med at lukke ned mere efter en update på internet. windows blev total opdateret grafik / lyd fik nyeste drivere fra internet, så har jeg ingen problemer mere. men ok jeg havde ingen vxd fejl , den ville bare ikke lukke ordentlig
Avatar billede mrrius Nybegynder
06. september 2005 - 14:13 #17
lukker du ikke snart spørgsmålet?