Avatar billede morteeni Nybegynder
10. november 2000 - 18:54 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Easy Cd Creator

Er der nogle der ved hvor man kan downloade Easy cr creator 4.02e ????
Avatar billede nomiz Nybegynder
10. november 2000 - 18:56 #1
Det er software og skal købes.

/vh
Simon
Avatar billede cyberm Nybegynder
10. november 2000 - 19:43 #2
man kan ikke downloade den version, men prøv at se om de ikke har en betaversion som du kan hente
Avatar billede cstern Nybegynder
10. november 2000 - 19:54 #3
Du kan ikke downloade nogen version ad ECD så vidt jeg ved. Det følger med HP\'s brændere i en basic version og kan købes i en deluxe version.
Avatar billede cyberm Nybegynder
10. november 2000 - 20:04 #4
det hved jeg ikke noget om, det eneste jeg hved er at det ikke fukker mit DVD drev op som det program som fuldte med min brænder.
Avatar billede morteeni Nybegynder
10. november 2000 - 20:33 #5
jeg ved man kan hendte en updatering til det. på download.com men det dur ikke lige nu så det var om man kunne hente det at andet sted ??
Avatar billede cstern Nybegynder
10. november 2000 - 21:26 #6
Opdateringer kan du hente på http://www.adaptec.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2000 - 13:22 #7
Det kan sagtens downloades fra op til flere steder, men hvis ikke du har fundet dem nu så har du næsten ikke fortjent at downloade det ;-)
Avatar billede cyberm Nybegynder
11. november 2000 - 15:59 #8
Tdaugaard->>  Det er ikke helt lovligt at downloade det program da man normalt skal købe det ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. november 2000 - 16:06 #9
Overhovedet ikke .. det er ikke lovligt på nogen måde hvis man downloader det, det sagde jeg heller ikke ;-)
Avatar billede zycho Nybegynder
12. november 2000 - 11:30 #10
He he, ingen vil fortælle morteeni hvor man kan hente det. Ingen tør at skrive sådan noget på EX............ :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. november 2000 - 13:24 #11
*lol* selvfølgelig turde jeg skrive det, men jeg gider ikke have at admins bliver sure og smider mig af ..
Avatar billede zycho Nybegynder
12. november 2000 - 19:47 #12
tdaugaard >> tror du egentlig at admin tjekker alle indlæg??????????????????????????????? Man kan nok ikke linke til download af programmer på eksperten ( warez ). Du har nok ret
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
12. november 2000 - 19:50 #13
Nej, selvfølgelig checker admin ikke alle indlæg, men der er ALTID (uden undtagelse) nogle der får ond i røven af det og \"sladrer\"...
Avatar billede zycho Nybegynder
12. november 2000 - 19:54 #14
morteeni >> hvis du ikke vil købe programmet bliver du nok nød til at maile privat til en af os fra eksperten....Ingen tør at maile til ´det program du ønsker-
Avatar billede morteeni Nybegynder
13. november 2000 - 11:36 #15
Så prøv at maile noget til mig hvis i gider ???

morten.er@cool.dk
Avatar billede morteeni Nybegynder
13. november 2000 - 11:37 #16
Den der sender det rigtige for 50 point mere end de 15 !!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. november 2000 - 15:16 #17
Bare sådan lige du ved det, så fylder Easy CD Creator 4.0 ~40MB .. så hvis der er en der sender dig programmet så vær lige sikker på at have GOD plads på din mailbox ;o)
Avatar billede morteeni Nybegynder
14. november 2000 - 12:54 #18
Det er bare den opdatering der hedder 4.02e jeg skal have og sidst jeg hentede den fylte den ikke mere end 1.5 MB !!!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. november 2000 - 13:05 #19
\"Easy cr creator 4.02e\" lyder ikke som en update, men okay .. så er det jo ikke ulovligt .. og updates kan hentes som cstern sige på adaptec.com .
Avatar billede morteeni Nybegynder
14. november 2000 - 14:40 #20
Der nemlig der mit problem ligger jeg kan ikke finde den på adaptec hjemmeside.
Avatar billede cult Nybegynder
17. november 2000 - 16:03 #21
Denne update findes rigtigt nok ikke på Adaptecs Hjemmeside, så er du overhovedet sikker på den eksisterer???
Jeg kunne kun finde en version 2.02 ikke 2.02e