Avatar billede paaskeland Nybegynder
14. marts 2003 - 11:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lan download

Hej alle sammen….
Jeg søger et program, hvor man lige starte en download fra en computer på local network, stoppe den, og så forsætte den igen. Altså et program lige DAP (Download Accelerator Plus), men det skal kunne bruge til \\mincomputer\fil.zip i stedet for ftp:// eller http://. Kan i hjælpe mig at finde sådan et?
På forhånd tak…
/Paaskeland
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
14. marts 2003 - 11:26 #1
Prøv evt. Direct Connect. Det kan hentes her:
http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=984992057

Men for at køre det over LAN skal en af jeres computere være "serveren". Det skal i bruge følgende program til:
http://www.neo-modus.com/DCHubSetup.exe

Good luck! Hvis i får problemer så bare skriv...

//Mr.Meincke
Avatar billede micofix Nybegynder
14. marts 2003 - 11:27 #2
Jeg bruger RealDownload. Jeg ved et noget kommercielt bras, men det virker meget godt. Jeg ved ikke om det understøtter det du eftersøger.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
14. marts 2003 - 11:28 #3
Her er lige et billede af det: (bare så du kan se om det er det du mener)
http://fileforum.betanews.com/screenshots/984992057.png
Avatar billede paaskeland Nybegynder
14. marts 2003 - 11:49 #4
Der er ikke mulighed for at få den computer, der sender, til at være server.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
14. marts 2003 - 12:49 #5
hvad med getright?
jeg mener at dette er "ligeglad" om det er http://, ftp:// eller \\computernavn
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
14. marts 2003 - 18:31 #6
paaskeland >> Jeg plejer da at kunne sende uden nogen problemer selv om jeg er "hubben" (Serveren)...
Avatar billede paaskeland Nybegynder
15. marts 2003 - 17:01 #7
maniacdog > GetRight kan lige som DAP ikke finde ud af det når det er \\computernavn / \\ip

mr.meincje > Dit forslag kan ikke bruges da der, som sagt før, ikke er mulighed for at sætte den computer der sender til at serve.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
15. marts 2003 - 18:31 #8
jo man kan! Jeg bruger det selv lige nu... Jeg er server og jeg henter og sender både noget...
Avatar billede dr^lotto Nybegynder
23. marts 2003 - 22:52 #9
mr.meincke> der er ikke mulighed for at SETTE "maskinen" til at være en slags server, eller hub!
DVS, at de nok ikke har adgang til den ren fysisk ;)
Avatar billede popeye_2k Nybegynder
25. april 2003 - 13:09 #10
der er et program som hedder Total copy (søg efter det på www.google.com) som kan lige nøjagtig det du efterspørger, det ligner meget windows egen copy funktion, bare meget mere avanceret.!

håber det ka bruges, har jeg ihvertifald selv haft god gavn af.

mvh
Popeye_2k