Avatar billede horn Nybegynder
10. november 2000 - 17:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Printer-driver

Jeg mangler en driver til min printer en IBM 4216-010 Page Printer er der en der kan hjælper mig med at finde frem til den?
den findes ikke på IBM\'s printer side!!!
Avatar billede k_k_p Nybegynder
10. november 2000 - 18:48 #1
Du kan læse på: http://www.lexmark.com/support/initial.html

at Lexmark, som jo er IBM\'s gamle printerdivision, at de IKKE længere supporterer denne printer.. (Den er osse ældgammel??)

Prøv at ringe til Lexmark Danmark på tlf: 45998888, de plejer at være ret så hjælpsomme..

KKP
Avatar billede horn Nybegynder
10. november 2000 - 20:32 #2
Har været på Lexmarks side men ingen hjælp at hente der, så gerne flere svar TAK1
Avatar billede scb Praktikant
10. november 2000 - 20:50 #3
Her er en driver til 4216
ftp://emwac.faf.cuni.cz/mirrors/gowinnt/softlib/mslfiles/DW0064.EXE
Fundet i:
Microsoft Software Library.

-SCB
Avatar billede horn Nybegynder
10. november 2000 - 21:53 #4
Hey SCB tak for svaret men har du en url der virker?
Avatar billede scb Praktikant
11. november 2000 - 11:31 #5
Serveren må være nede !
Det er ligemeget hvad jeg vælger i Microsoft Software Library så er der fejl.
Så prøv senere !
-SCB
Avatar billede powell Nybegynder
28. november 2000 - 12:14 #6
Søg på navnet DW0064.exe
http://www.mpoli.fi/files/hardware/PRINT/IBM/
Et alternativ til FTP-siden igen kommer op at køre, alle andre steder hendviser de til ftp-siderne.