Avatar billede slarp Nybegynder
10. november 2000 - 17:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

\"\" Baggrund

Hej folkens
Jeg kan huske at jeg en gang gjorde sådan at min baggrund stod stille og kun teksten rykkede sig når man scrollede.
er der nogle de kan hjælpe min hukomelse lidt på vej så ville jeg blive monster glad!!!

--slarp--
Avatar billede lasse1024 Nybegynder
10. november 2000 - 17:29 #1
<body bgcolor=\"#FFFFFF\" bgproperties=fixed background=\"pic.jpg\">
Avatar billede slarp Nybegynder
10. november 2000 - 17:32 #2
Det her har jeg til at stå og der sker sku ikke noget.

<BODY bgColor=#ffffff leftMargin=0 topMargin=0 bgproperties=\"fixed\" background=\"../../lothlorien1.jpg\">
<TABLE border=0 cellPadding=0 cellSpacing=0 height=\"100%\"
onmouseover=\"window.status=\'AARK\'; return true\" width=\"760\" background=\"../../lothlorien1.jpg\">
  <TBODY>
Avatar billede slarp Nybegynder
10. november 2000 - 17:39 #3
nååå....nu ved jeg sku hvad det er!!!!!
men hvordan man gør det, det ved jeg heller ikke.
Hvordan gør man det jeg spurgte om når jeg har lagt baggrunden ind i en tabel?

Avatar billede lasse1024 Nybegynder
10. november 2000 - 17:43 #4
indsæt koden i body os skulle den være der!!
Avatar billede slarp Nybegynder
10. november 2000 - 17:46 #5
det virker ikke!!
Avatar billede slarp Nybegynder
10. november 2000 - 18:00 #6
nå...ligemeget....10 point til dig for din \"hjælp\"

--slarp--
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2000 - 18:06 #7
Hvis du ikke vil have baggrunden til at scrolle i en tabel er det nemmeste at lave en baggrund der ikke er større end tabellen.
Avatar billede lasse1024 Nybegynder
10. november 2000 - 21:19 #8
<table border=\"0\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\" width=\"622\" height=\"254\">
        <body bgcolor=\"#FFFFFF\" bgproperties=fixed background=\"vc.jpg\">
Avatar billede pcms Nybegynder
11. november 2000 - 02:49 #9
jeg er ikke helt med.. taler vi om baggrund til webside eller til email.
Hvis du er interesseret har jeg flere htmlscripter liggende med fast baggrund og rullende tekst

Kristian
Avatar billede proboss Nybegynder
11. november 2000 - 10:42 #10
du skal skrive
<body bgcoor=\"#FFFFFF\" bgproperties=\"fixed\" du skal huske at sætte \"\" på ellers virker det ikke