Avatar billede krisse005 Nybegynder
13. marts 2003 - 21:34 Der er 1 løsning

telefon nummer

jeg søger et telefon nummer til bilbogen, der hvor man kan få at vide om der er gæld i en bil
Avatar billede connie Nybegynder
13. marts 2003 - 21:37 #1
Du kan undersøge om, der er gæld i bilen ved at ringe til Bilbogen på tlf. 86 12 91 45 på hverdage mellem kl. 11-14. Når du ringer, skal du oplyse bilens stelnummer (står på registreringsattesten).
Fra http://www.bilpriser.dk/evaluation/bilpriser/news/PageGuidesArticle.po?GUIDEID=7