Avatar billede roughneck Nybegynder
13. marts 2003 - 18:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ingen adgang til cd-rom drev

jeg kan lige pludselig ikke komme i montakt med mit cd-drev (E) den skriver ingen adgang til E og den virkede fra en uge siden cd rommen fejler ikke noget jeg kører win 98 hvad gør jeg
Avatar billede beorndesign Nybegynder
13. marts 2003 - 19:10 #1
Har prøvet det nogle gange ved installation af nogle programmer. Jeg løste problemet ved at formatere c: og geninstallere det hele... Hvis du gør det samme, så husk at tage backup af dine dokumenter og mails - kopier det evt. til et andet drev.
Du kan også prøve at gå ind i enhedshåndtering og slette cd-drevet (hvis det er der), genstarte og geninstallere drevet.
Avatar billede jpvj Nybegynder
13. marts 2003 - 19:16 #2
Reinstallation må da være sidste udvej...
Bliver drevet detekteret af din bios?
Hvad er status i enhedshåndteringen?
Virker drevet? (test evt. om du kan boote på en CD, eller starte maskinen med wn Windows boot diskette og se om du kan starte Windows installationen).