Avatar billede leth Nybegynder
10. november 2000 - 16:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Asus A7v vil ikke starte... fortsat

jeg fik ved en fejl accepteret et svar i en tidligere tråd med samme navn... Har du en ide til hvad der kan være galt med min nybyggede comp?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. november 2000 - 16:13 #1
Du kunne såmænd bare have bedt mig føre points tilbage, det ordner jeg lige.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
10. november 2000 - 16:15 #2
Avatar billede xtom2 Nybegynder
12. november 2000 - 02:23 #3
Prøv at tjekke spm. 32191:

\"..Problemet er nu løst.. der var på ilustrationerne på toweret byttet rundt på illustrationerne til mus og tastatur - jeg havde altså sat tastaturet i musens stik og omvendt..\"

Avatar billede leth Nybegynder
12. november 2000 - 20:05 #4
Den vil jo ikke engang starte op uden mus og kb... det plejer de jo altså at ville, men så brokker de sig med bip lyde osv
Avatar billede leth Nybegynder
13. november 2000 - 14:09 #5
Nu er problemet løst! Vi tog op til PRC-Data og lagde comp\'en på bordet. De kiggede lidt på den og sagde med det samme: Den køler har knust kernen på CPU\'en. Så er man jo i forsvar med det samme. \"Hvad gør vi så ved det?\" spurgte jeg. \"Vi bytter den da lige, vi har ikke en 900Mhz hjemme, men det får vi i morgen, så sætter vi den på, og i kommer og henter den...\"

Skide godt Egon. Ingen problemer med dem. DET er service. De sagde også at den måde køleren monteres på er noget lort. De sagde dog at Gold Orb er bedre end Chrome orb... Men hvis man skal ha\' den bedste med hensyn til køling og montering, så skal man ha den nye duo cooler de har lavet... der er to blæsere og den sættes bare på med \"clips\" ligesom på de gamle pentium processorere...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
13. november 2000 - 14:13 #6
Det var lissom det jeg skrev i forbindelse med sidste spørgsmål, hvor du nævner din golden orb. Og ja, \"Super Orb\" er bedst af dem allesammen, men Golden og Chrome passer ikke til samme sokkeltype, så der er ikke noget at sammenligne.