Avatar billede brygger29 Nybegynder
13. marts 2003 - 13:26 Der er 7 kommentarer

Kold ved opstart

Hej,

jeg har et problem jeg ikke har kunne løse... jeg har lige opgraderet min pc. Har lige opgraderet med DFI PE21-EL bundkort, med en P4 2,5 giga Northwood. Første gang jeg tænder min pc, så fryser den.. nogle gange når den ind til windows, nogle gange under opstarten... når jeg genstarter, starter den 100% korrekt op...dvs anden gang. Er der nogen som har oplevet tilsvarende?
Avatar billede crazypaki Nybegynder
13. marts 2003 - 13:30 #1
Har haft den samme problem...... jeg fik det løst ved at købe en stærkere strømforsyning. :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2003 - 13:38 #2
Har hørt om dette problem før. Og løsningen var også en ny power supply som crazypaki siger.
Avatar billede brygger29 Nybegynder
13. marts 2003 - 13:56 #3
Hvordan giver det mening, når den starter op fint 2 gang og ellers kører helt upåklageligt?.
Avatar billede brygger29 Nybegynder
13. marts 2003 - 13:58 #4
Jeg har fundet følgende i loggen: The driver detected a controller error on \Device\Harddisk1\D.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp."

Det er min gamle harddisk såvidt jeg kan se. Tidspunktet for fejlen passer med det tidspunkt jeg tænder min pc.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2003 - 14:09 #5
sir' bare at jeg har hørt om problemet før. Du kan jo prøve at pille din disk ud, og så se om den booter normalt
Avatar billede holtums Nybegynder
13. marts 2003 - 19:13 #6
Hvilket styresystem har du på din PC???
Avatar billede brygger29 Nybegynder
14. marts 2003 - 12:49 #7
Jeg kører med Win XP Pro.