Avatar billede sms_man Nybegynder
12. marts 2003 - 21:16 Der er 11 kommentarer

divX - Xvid

Jeg er efterhånden ved qat blive sindsyg over alle de mange codecs man kan downloade til både divX, og Xvid.....

Er der ikke en der kan fortælle mig hvilket codec jeg skal bruge til  Xvid, uden der lige pludselig er grønne firkanter på skaærmen, og hvilket divX codec jeg skal bruge for at min computer ikke crasher midt i filmen...

Jeg bruger media player 9.0 til at afspille videoer *.avi
Avatar billede geforce3 Praktikant
12. marts 2003 - 21:17 #1
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
12. marts 2003 - 21:17 #2
Den her skulle meget gerne kunne hjælpe; www.i2.frip.dk/avic.rar <-- hjalp med mig ...
Avatar billede geforce3 Praktikant
12. marts 2003 - 21:19 #4
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 21:20 #5
Der findes ikke en fast regel for, hvilket codec du skal bruge. Det kommer helt an på, med codec filmen er encodet. Derfor er Gspot et genialt stykke værktøj, til at finde ud, hvilket codec du mangler. (se geforce3's link)

Et godt råd må være at holde dig fra ting som Nimo, da det sviner din PC med alverdens ting, og derfor ofte giver de problemer du nævner.
Avatar billede sms_man Nybegynder
12. marts 2003 - 21:37 #6
præcis det der nimo har jeg installeret og lige siden har jeg haft problemmer............jeg prøver lige linksne af...tak gutter
Avatar billede geforce3 Praktikant
12. marts 2003 - 21:38 #7
Ja hold dig fra nimo... men det er vist for sent.
Avatar billede impulze Nybegynder
13. marts 2003 - 17:57 #8
phatlasse>> Hmmm, har ins. nimo på min computer og det virker total godt og kan se alle film! Mange af mine venner bruger det også og køre 100%.
Men du/I har ret at man skal på en måde holde sig fra det. MEN det kan bruges HVIS man ved hvad man skal ins. og ikke ins... Så I lige bare ved det ;D *GG*
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2003 - 19:05 #9
impulze>> jamen det er da fint det virker for dig. Min erfaring siger mig bare det er noget skidt. Og så kan jeg bedre li' selv at opdatere de enkelte codec, og kun have det liggende på min computer som jeg finder nødvendigt.
Lige netop det her indlæg viser jo at Nimo, har lavet lort i den :o)
Avatar billede asfgsf Nybegynder
17. april 2003 - 22:42 #10
Jeg har fået nogle film, og havde samme problem, jeg surfede ind på
http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=3
Og nu har jeg ingen problemer.

Hilsen

ASFGSF
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 12:00 #11
lukketid ???