Avatar billede hjml Nybegynder
12. marts 2003 - 20:35 Der er 20 kommentarer og
5 løsninger

Vurdeing af test hjemmeside

Hej exp'er
Jeg ville bare lige spørge om i gider og vurdere siden her : http://clemme.amok.dk/projekt/hp/
Baggrunds farven skal i ikke tage jer af da det bare er en tilfældig en :o)...det er kun selve billedet om det er pænt nok osv... :o)

/hjml
Avatar billede izemate Nybegynder
12. marts 2003 - 20:38 #1
har du gemt billederne i bmp? det tager jo tusind år at hente ! ja jeg gider ikke venter færdig :)
Avatar billede hjml Nybegynder
12. marts 2003 - 20:40 #2
Det er jpg..?..

/hjml
Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. marts 2003 - 20:41 #3
Tager meget lang tid for mig at loade, har ADSL 2MB
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 20:41 #4
nej i jpg
Avatar billede human Nybegynder
12. marts 2003 - 20:41 #5
Tjahh.. Synes godt nok det er lidt fimset.. Men smag og behag.

Måske passer det til formålet.
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 20:41 #6
Du laver det jo nok i gif når det er, ik'
Avatar billede hjml Nybegynder
12. marts 2003 - 20:42 #7
jamen det er jo heller ikke sliced endnu...skal bare vurderes ?..

speakfreak > Hvorfor dog et svar ?...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. marts 2003 - 20:50 #8
(1) Selvom jeg sidder ved en rigtig god forbindelse, er loade tiden LAAAANG. Du skulle evt. overveje at komprimere billedet lidt, eller skærer det op.

(2) Er der nogen grund til at billedet at blomsten skal fylde det hele? Hvorfor har du valgt lige det billede, hvilket signal synes du den sender?

(3) Bryder mig meget lidt om den lille baggrund. Prøv evt. med #019966 som er komplementerfarven til den "røde" i bunden

(4) Når man kommer ind på side er det meget svært at danne sig et indtryk af hvad siden handler om.
Avatar billede donwang Nybegynder
12. marts 2003 - 20:53 #9
Jeg syntes squ ikke der er meget "power Flower" over den side...
Avatar billede peterzangenberg Nybegynder
12. marts 2003 - 20:54 #10
"Feset" og tager forlang tid at loade.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 21:09 #11
fin side, men som der er sagt, så skal du nok komprimere det billede ned....

evt sætten en maks. vægt på siden imellem 20-40 kb.

så var det jeg tænkte, hvor pokker skal indholdet være ? bliver sgu lidt svært at se det oven på billedet :)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. marts 2003 - 21:47 #12
Hvis du vil have flower power sakld u nok vælge en solsikke som symbolisrer lige nettet det.. Men hvad handler siden om?
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. marts 2003 - 22:03 #13
Synes det ser godt ud, billedet er flot, men savner lidt en clean stil faste rene stilede små skrifttyper istedet for dem der står og hopper

siden er lang tid om at loade men den er vel feset ind *GG*

hvor skal teksten stå når der kommer noget tekst ????
Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. marts 2003 - 22:23 #14
Selve siden og det grafiske i den er rigtig flot, du manglede lidt positivt også - som jeg synes der også er noget af!
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. marts 2003 - 22:35 #15
Har du selv taget fotografiet, for hvis ja, så er det et utrolig godt billede
Avatar billede hjml Nybegynder
13. marts 2003 - 08:06 #16
Siden skal bare være en "lille" hjemmeside om hvad jeg har lavet eller så man kan se hvad jeg har lavet...som i nok så i menuen var der noget som hed portfolio...så har man vel sagt næsten det hele :o)

men prøver at lave lidt om på´det som i siger :o)
Avatar billede hjml Nybegynder
13. marts 2003 - 08:07 #17
triple-x> Nej har ikke selv taget billedet...bare et jeg fandt i windows :o)
Avatar billede hjml Nybegynder
13. marts 2003 - 08:21 #18
questis > Jeg kan ikke få filen til at fylde mindre men det hjælper vel nok når jeg slicer den :o)

Men prøve og kig på den igen og se om det hjælper med layoutet ?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
13. marts 2003 - 12:03 #19
Da det tager så lang tid at loade, ville jeg lave det i iframes, så man ikke sakl loade hele sdien hver gang der klikkes på et link!
Avatar billede hjml Nybegynder
13. marts 2003 - 12:14 #20
speakfreak > hvordan og hvorledes bruger man iframes ?..hvordan gør man og i hvilket program kan "genere" iframes ?..

/hjml
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. marts 2003 - 12:17 #21
hjml >> Denne side er bygget op ved hjælp af iframes, du kan tage et kig i koden: http://www.bokaj.dk/design/nyt/index.html
Avatar billede speakfreak Nybegynder
13. marts 2003 - 14:49 #22
Det er et kodeformat!

Det går ud på at man laver siden i tabeller og så kommer side 2 ind i den tabel man vælger (EKS)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
13. marts 2003 - 14:49 #23
www.wdweb.tk er min side (I iframes)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
13. marts 2003 - 14:54 #24
Bemærk at iframes kræver et nyere explore, faktisk 5.0 eller 6.0
Avatar billede tearz Nybegynder
13. marts 2003 - 21:30 #25
Måske skulle du bruge en anden skrifttype.. Lige netop den der synes jeg ikkke passer så godt ind.. =)