Avatar billede lejrklokke Nybegynder
12. marts 2003 - 19:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan integrerer jeg en Flashfilm i HTML ?

Er der nogen kyndige personer, der kan fortælle mig, hvordan jeg integrerer en Flashfilm i HTML. F.eks. bruger jeg FrontPage til at redigere WEB-sider med, men ved ikke, hvordan jeg integrerer en Flashfilm v.h.a. editoren i FrontPage.
Avatar billede mat Nybegynder
12. marts 2003 - 19:36 #1
Flash genererer selv den html du skal bruge for at sætte det op i html - du skal bare kopiere alt mellem <object> og </object> i den html-fil som flash genererer når du laver en publish.

I dreamweaver er det vist insert > media > flash, men hvad det hedder i frontpage har jeg ingen anelse om.
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 20:00 #2
Du skal bare lige glemme Frontpage imens du ordner dine flash ting.
Frontpage kan ikke finde ud af Flash.
Ellers gør som mat siger  :-)
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 20:02 #3
Okay du kan selvfølgelig åbne html-filen (genereret af Flash)
i Frontpage, også skifte til html visning (nederst på skærmen)
og der efter kopiere flash-objektet over i det dokument hvor det skla bruges
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. marts 2003 - 20:03 #4
UPS ...og så skifte til html visning...

...skal bruges
Avatar billede lejrklokke Nybegynder
12. marts 2003 - 20:08 #5
Tusind tak for hjælpen.
Mvh
Lejrklokke.
Avatar billede mat Nybegynder
12. marts 2003 - 20:09 #6
øhm, smider lige et svar - just in case :)