Avatar billede jernespand Nybegynder
12. marts 2003 - 18:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

extern SQL med Brinkster

jeg har haft en hjemmeside på min egen server men har nu flyttet hele siden til brinkster, , men når jeg prøver at connecte til min egen sql server får jeg følgende fejl:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

[DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.

her er min Connectionstring    = "Provider=SQLOLEDB; Data source=80.77.130.87;Initial Catalog=www; User ID=sa; Password=( password )"

Den virkede fint da hjemmesiden lå på min server men da var data source "localhost". . ellers har jeg ikke ændret noget. . det er ikke firewallen der er problemet
Avatar billede kschiller Nybegynder
12. marts 2003 - 19:12 #1
Du skal muligvis ændre dit ID og adgangskode, da sa-brugeren er SQL-serverens administratorkonto.
Avatar billede jernespand Nybegynder
12. marts 2003 - 19:26 #2
hmm ok, , er det muligt at lave flere brugere? og stadig beholde sa?
Avatar billede jernespand Nybegynder
14. marts 2003 - 17:13 #3
ok har prøvet at lave en ny bruger. . med alle rettigheder. . samme problem. . .
Avatar billede naked2000 Nybegynder
17. marts 2003 - 12:26 #4
Måske kan det være at din firewall blokker for SQL serveren. Jeg mener du skal åbne for port 1433 UDP/TCP.
Avatar billede jernespand Nybegynder
21. marts 2003 - 20:56 #5
er det sandt?. . var det ikke porten sql ormen brukte over udp. ..  Porten er blokeret men. .ville det virke at åbne den?
Avatar billede jernespand Nybegynder
01. december 2004 - 12:22 #6
har ikke brug for det mere .. . lukker. . ingen løsning