Avatar billede taco Nybegynder
12. marts 2003 - 12:08 Der er 11 kommentarer

DER ER INGEN TILGÆNGELIG OPDATERING I ØJEBLIKKET

Hvorfor for jeg denne Windows-meddelelse, når jeg vil opdatere min maskine:

DER ER INGEN TILGÆNGELIG OPDATERING I ØJEBLIKKET.

Min maskine har kørt med Windows 2000 i nogle år. Min dreng bruger også maskinen, og kunne godt tænke sig at spille Hitman 2 på den. Windows 2000 kan jeg ikke få til at køre spillet. Derfor har jeg lånt og installeret Windows XP. Spillet vil stadigvæk ikke fungere, men nu er opstået et andet problem: Jeg har formateret og geninstalleret Xp-en flere gange, og har hver gang kunnet opdatere både styrestemet og virusscanneren. Lige pludselig kan det ikke lade sig gøre mere. Hvorfor?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
12. marts 2003 - 12:11 #1
Det kan være deres opdaterings service er nede lige nu ?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
12. marts 2003 - 12:12 #2
eller der kan være et problem med licenser til winxp hvis du har installeret mange gange med samme licens
Avatar billede popsy Novice
12. marts 2003 - 12:15 #3
Hmmm...Lånt xp, det er ulovligt!

Der bør ikke hjælpes i dette sp!
Avatar billede -mundi- Nybegynder
12. marts 2003 - 12:18 #4
Hvis du har Lånt winXP og licensen allerede bruges på en anden maskine er det ikke muligt at opdatere win windowsupdate
Avatar billede spirevip Nybegynder
12. marts 2003 - 16:40 #5
DER ER INGEN TILGÆNGELIG OPDATERING I ØJEBLIKKET.

Den samme tekst står hos mig, når jeg prøver at opdatere min Win XP.

Tror bare ikke der er kommet nogle nye opdateringer. Min sidste opdatering var den 28 februar.

Andre som har oplevet det samme ?
Avatar billede helleh1 Nybegynder
12. marts 2003 - 21:36 #6
hvis det er fordi spillet ikke virker så prøv at opdater din directX til 9.0 det hjalp for mig da jeg havde et spil som ikke ville spilles...

http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx90.asp
Avatar billede cp1 Nybegynder
13. marts 2003 - 09:57 #7
prøv at chekke>kontrolpanel>internet instillinger>sprog
hvis der ikke er sat et sprog op der, er det derfor :))
Avatar billede taco Nybegynder
13. marts 2003 - 20:17 #8
Jeres gode ideer har desværre ikke noget.
PS. Efter at problemerne er opstået med XP, har jeg dem nu også med Win 2000.
Avatar billede taco Nybegynder
13. marts 2003 - 20:19 #9
Jeres gode ideer har desværre ikke ændret noget.
PS. Efter at problemerne er opstået med XP, har jeg dem nu også med Win 2000.
Avatar billede taco Nybegynder
14. marts 2003 - 14:34 #10
Mine problemer er løst. En tekniker hos Microsoft forslog at jeg tjekkede årstallet på computeren. Det var såmænd det hele der skulle gøres.
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 01:49 #11
Jamen, så kan du jo godt lukke for spørgsmålet!!!