Avatar billede jaloviking Nybegynder
11. marts 2003 - 22:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

adgangskode i outlook express

Efter at jeg har installeret win xp pro kan jeg ikke mere gemme den adgangskode jeg skal bruge for at logge på nettet eller hente mail i outlook express. Selv om jeg hakker af i feltet "gem adgangskode" så er det alligevel "en anden kode" der gemmes.
Der var et klogt hoved der fortalte mig at jeg skulle slette den fil i xp der indeholder passwords og så prøve igen, men jeg kan ikke finde nogen fil der ligner noget der kan bruges.
Avatar billede mortrr Praktikant
11. marts 2003 - 23:07 #1
Den ser sjov ud:
http://support.microsoft.com/?kbid=264672

(den med password-filer var i win 95/98/ME)
Avatar billede jaloviking Nybegynder
12. marts 2003 - 01:54 #2
Det så ud som det rigtige og jeg fulgte anvisningerne til punkt og prikke, men...... det var ikke løsningen
Avatar billede dummerniksen Nybegynder
12. marts 2003 - 10:09 #3
Har haft det samme problem efter installation af XP Office. Der ligger et svar et eller andet sted på Eksperten, men det var for indviklet til mig.
-Niksen