Avatar billede dallewingduck Nybegynder
11. marts 2003 - 21:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mus lagger i CS

Hey gutter
Jeg har lige fået foræret en ny mus samt keyboard af mine forældre. Mærket er Labtec og det er trådløst. Mit problem er at når jeg spiller CS lagger min mus,,,det er råv irreterende, derfor håber jeg at i har en løsning, tak.
Avatar billede pewl Nybegynder
11. marts 2003 - 21:21 #1
Sæt måske receiveren tættere på din mus, eller prøv at skifte batterier... Standard batterier er altid fucked!!!
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
11. marts 2003 - 21:22 #2
hey er der nogen :D
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
11. marts 2003 - 21:23 #3
har prøvet ellers et godt bud, sry jeg kan ikke give points for den
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
11. marts 2003 - 21:23 #4
har også den nyeste graffik driver
Avatar billede lassebm Nybegynder
11. marts 2003 - 21:25 #5
lagger??

Køre du i direct3d kan det være derfor.. Præv at skifte til opengl...
Avatar billede pewl Nybegynder
11. marts 2003 - 21:26 #6
Slet CS og kør for eksempel paint, hvis det bliver ved så skriv lige igen :)
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
11. marts 2003 - 21:27 #7
jeg køre i openGl,,,,,,tror i at det kan være problemet,,,.,.,.,., det jeg mener med at det lagger, er at det er svært at fokussere !
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
11. marts 2003 - 21:28 #8
hvis jeg bruger min gamle mus, lagger det ikke !!!!
Avatar billede viciodk Praktikant
11. marts 2003 - 21:31 #9
dallewingdyck -> Hvis der ikke var var nogen problemer med din tidligere mus, så er det nok ikke grafikkortet der fejler noget. Du huskede vel at afinstallere den gamle musedriver FØR du installerede den nye, ikke? Og hvis du slet ikke bruger den officielle Labtec musedriver, men standarddriveren der følger med Windows, så er det derfor.

Det er et kendt problem at trådløse mus har det med at lagge ved mindre de er fuldt opladte. Lige meget hvad vil der altid være et lille delay mellem hvornår et signal sendes fra musen til det opfanges af modtageren. Sørg for at placere modtageren tæt på musen, men du skal alligevel sikre dig at modtageren er mindst 20 cm fra højttalere, fjernsyn, din skærm osv., for andre elektriske komponenter i nærheden kan forstyrre signalerne.

Sørg også for at have et ordentligt underlag. Hvis det er en optisk mus, er hvidt og fast underlag godt og hvis det er en kuglemus skal du bruge en ordentlig museplade i stil med IceMat eller SteelPad. Måske du skal prøve at rense musen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. marts 2003 - 21:37 #10
Denne computer - administrer - enhedshåndtering - dobbeltklik på din mus - under avancerede indstillinger sæt testfrekvens til MIN. 100 rapporter /sekund
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
11. marts 2003 - 21:39 #11
VICIODK - jeg har installeret de rigtige drivers,,,,,,,,,og det er en kuglemus,,,,jeg tjekker lige dine forslag ,,,thx :D 2 min
Avatar billede dallewingduck Nybegynder
11. marts 2003 - 21:44 #12
John Stigers - det har jeg prøvet,,,,,hehe